Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Dyrektor Przedszkola i Poradni Laudame - Agnieszka Adamczuk
- Założyciel, Wicedyrektor Laudame - Roksana Kosmala-Kwiatkowska
- Psycholog, Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta - Ewa Pogonowska
- Pedagog Specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Kamila Mazurek-Otto
- Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta - Paulina Rak
- Logopeda, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego - Alicja Szymańska
- Logopeda, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego - Agnieszka Nowakowska
- Psycholog, Diagnosta - Mateusz Wawro
- Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Katarzyna Anna Bąk
- Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Ida Gembka
- Psycholog, Terapeuta TUS - Natalia Modzelewska
- Terapeuta Integracji Sensorycznej - Marta Sobków
- Psycholog, Diagnosta - Weronika Marczak
- Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta TUS - Klaudia Mikulska
- Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Anna Franczak-Zidka
- Fizjoterapeuta - Ewa Szepietowska
Dyrektor Przedszkola i Poradni Laudame, Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu. Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. W przedszkolu i poradni Laudame pełni funkcję Dyrektora Przedszkola i Poradni Laudame, zajmuje się terapią (indywidualną i grupową) psychologiczną i logopedyczną oraz terapią i diagnozą dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego (SI). Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).
Założyciel Laudame, Wicedyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog.
Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.
Psycholog, Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; logopedii na UKSW w Warszawie, neurologopedii na SWPS w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania w SWPS. W trakcie 4- letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Ukończone kursy i szkolenia:
„Trener Umiejętności Społecznych”; „ADOS-2 Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu”, „Stanford – Binet 5”, „Kurs socjoterapii dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym”, „Profil psychoedukacyjny PEP-3-PL”, „Szkolenie VB-mapp”; „Szkolenie PECS- poziom 1”,” Metoda Krakowska”, ”Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz”; „Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWiK w terapii osób niemówiących”;” Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii”; „Trening jedzenia- jak pomóc dzieciom prezentującym wybiórczość pokarmową oraz inne trudności z karmieniem”, „Kurs Pomocy psychologicznej. INTRA”; „Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna”; „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”, „Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji”, „Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii”. `
Obecnie pracuje również jako psycholog w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Centrum Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego. Pracowała w przedszkolach terapeutycznych, integracyjnych, jako terapeuta na turnusach rehabilitacyjnych dla młodzieży z ZA, jako kierownik świetlicy socjoterapeutycznej, koordynator projektów edukacyjnych i społecznych, doradca zawodowy.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i dorosłych, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży; diagnozą i terapią neurologopedyczną; psychoterapią indywidualną młodzieży i dorosłych.
Pedagog Specjalny, Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Terapeuta Przetwarzania Słuchowego Metodą TOMATISA® II Stopień, Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej
Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na kierunkach: „Pedagogika specjalna” oraz „Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich rodzin”. Uzyskała przygotowanie pedagogiczne do pracy w placówkach, realizujących Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Posiada uprawnienia do kompleksowego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji małego dziecka. Ukończyła również liczne, certyfikowane kursy i szkolenia uzupełniające m.in.:
– PSTIS – Integracja sensoryczna, diagnoza i terapia.
– Metoda Tomatisa® – II stopień uprawniający do Terapii i Diagnozy przetwarzania słuchowego dzieci i dorosłych.
– Z. Przyrowski – „Terapia ręki w zakresie integracji sensorycznej”.
– Fundacja „Okno” – „Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”.
– I stopień „VIT – Videotrening komunikacji.
– I stopień Metody Werbo – Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
– Szkolenie z elementów muzykoterapii „Cognitus” Centrum Szkoleń.
– Konferencja Naukowo – Szkoleniowa PSTIS.
– Praktyk Metody „Skakanka”.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego, Ośrodku Wsparcia Dziecka i Rodziny, przedszkolach publicznych. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. W Laudame zajmuje się terapią i diagnozą z zakresu integracji sensorycznej oraz prowadzi terapię dzieci posiadających opinię o potrzebie Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu. Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill, grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach. Aktualnie studentka studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Kilka lat śpiewała w chórze akademickim, od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych. Doskonali głos, uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.
Logopeda.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku „Logopedia ogólna i kliniczna” oraz studiów pedagogicznych o specjalności „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna” na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studentka Psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Ukończyła kursy i szkolenia m.in.:
– Masaż Logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)- Prowadzone przez mgr. Klarę Francuz-Matwiejczyk
– Terapeutyczny Taping w logopedii/ neurologopedii- Prowadzone przez mgr. Martynę Brychcy
– Miogopedia- terapia miofunkcjonalna praktycznie- Prowadzone przez mgr. Aleksandrę Rosinską.
– Tralala! Mówię Ja! Echolalia- czy można z niej skorzystać? – Prowadzone przez mgr. Joannę Pałasz
– Picture Exchange Communication System- poziom pierwszy – Prowadzone przez mgr. Magdalenę Kazimierczak
Stale się kształci i podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbyła liczne praktyki i brała udział w zajęciach m. in. w Instytucie „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Uniwersyteckim Centrum klinicznym w Warszawie.
Z zawodu jest także instrumentalistą- gitarzystą. Chętnie wykorzystuje swoje umiejętności muzyczne i zainteresowania w pracy z dziećmi prowadząc zajęcia z logorytmiki.
Logopeda, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika przedszkolna z wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie oraz studiów licencjackich na kierunku Edukacji elementarnej z terapią pedagogiczną w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie, jak również studiów podyplomowych na kierunku Logopedia. Uzyskała stopień Nauczyciela Mianowanego.
Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in. kurs „Terapia ręki”, „LOGOFIGLE”- ćwiczenia logopedyczne stymulujące rozwój mowy dziecka, „Logopedia w praktyce nauczycieli”, szkolenie „Masaż logopedyczny”, „Uczeń z orzeczeniem- praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”, „Sensoryka u smyka- czym jest integracja sensoryczna oraz jakie są jej założenia teoretyczny i praktyczne ”, szkolenie „Zwykła niepłynność, a jąkanie” jak i wiele innych. Jest zaangażowana w profesjonalny rozwój i stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach , jak również czytając i badając literaturę związaną z logopedią, aby być na bieżąco z najnowszymi badaniami i technikami terapeutycznymi. Współpracuje z innymi specjalistami, takimi jak psycholodzy czy pedagodzy, w celu stworzenia interdyscyplinarnego podejścia do terapii logopedycznej.
Posiada na swoim koncie sukcesy zawodowe obejmujące wiele dzieci, które dzięki jej terapii znacznie poprawiły swoje umiejętności komunikacyjne. Dzieci, które wcześniej miały trudności w porozumiewaniu się, teraz radzą sobie znacznie lepiej w szkole i w relacjach społecznych. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w przedszkolach w Piasecznie, Górze Kalwarii, Brześcach. Podczas pracy jako logopeda miała przyjemność pracować z dziećmi o różnych diagnozach, w tym dzieci z mutyzmem, afazją rozwojową, jąkaniem, autyzmem, zespołem Aspergera i różnego rodzaju wadami wymowy.
W placówce LAUDAME zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną.
Psycholog, Diagnosta.
Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe – „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie . Ukończył również liczne kursy i szkolenia m.in.:
- szkolenie w zakresie psychodietetyki – psychologicznego podejścia do zaburzeń odżywiania;
- cykl warsztatów pt. „Terapia ekspresyjna w praktyce klinicznej” organizowanego przez Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Klinikę Psychiatrii II Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Sekcję Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Tworek „Amici di Tworki”;
- „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” oraz „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (VB-MAPP/PEP-R)” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm;
- „VB-MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii” w Fundacji Scolaris;
- „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej ze spektrum autyzmu” organizowane przez Centrum Szkoleniowe EduProf;
- „Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” organizowane przez dr n. med. Izabelę Chojnicką, Independent ADOS-2 Trainer;
- „Praktyk Metody Skakanka” organizowane przez Skakanka Sp. z o.o.;
- „Zachowania trudne u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – metody pracy terapeutycznej” organizowane przez Psychologiczne Centrum Rozwoju.
- uzyskanie uprawnień diagnostycznych w zakresie „Diagnozowania dysleksji rozwojowej – baterie metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku od 7 do powyżej 16 lat” – organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych;
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbył liczne praktyki, m. in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej Warszawa – Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną indywidualną oraz diagnozą zaburzeń z zakresu ADHD, ASD, czy specyficznych trudności w uczeniu się.
Katarzyna Anna Bąk – psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, trener treningu umiejętności społecznych 1 i 2 stopnia w tym trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Trener regulacji emocji.
Ukończyła szkolenie nadające uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford – Binet 5 organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych.
Ukończyła szkolenie „Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” organizowane przez dr n. med. Izabelę Chojnicką, Independent ADOS-2 Trainer.
Członkini Klubu Diagnosty Spectrum Autyzmu zespołu AutismLab Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyła szkolenie „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3” organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie.
Ukończyła szkolenie „Trening zastępowania agresji” organizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli COGNITUS.
Posiada uprawnienia do używania Komputerowego Asystenta Terapii Integracji Sensorycznej KATIS – diagnoza i programowanie terapii.
Ukończyła szkolenie terapii ręki w teorii integracji sensorycznej.
Uczęszcza na studia podyplomowe na kierunku „Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów” w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.
Doświadczenie zawodowe: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku. Diagnoza i terapia dzieci oraz dorosłych osób w kryzysie zdrowotnym: choroby przewlekłe, zagrożenie życia, towarzyszenie chorym i ich rodzinom w ostatnich dniach życia.
Praca w Szkole Podstawowej: diagnoza i terapia psychologiczna dzieci i młodzieży, praca z dziećmi z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
Staż w Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów w ramach Programu Pomocy Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom, gdzie zajmowała się pracą z dorosłymi osobami autystycznymi, diagnozą, terapią zajęciową, pomocą w codziennym funkcjonowaniu.
Udział w licznych szkoleniach i kursach:
– Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka?
– Praktyczne zastosowanie elementów terapii integracja sensoryczna w pracy z dziećmi.
– Terapia ręki w integracji sensorycznej Z. Przyrowski.
Udział w kongresach i konferencjach naukowych:
– XII Ogólnopolski kongres dla pedagogów i psychologów szkolnych.
– Największy kongres dla psychologów i psychoterapeutów dzieci i dorosłych.
– Konferencja naukowa: Pierwsze Ignatiańskie Warsztaty psychoonkologiczne. Trening Balintowski.
– Ogólnopolska konferencja integracji sensorycznej. Małe dziecko do 6 r. ż. Gabinecie terapeuty SI – interdyscyplinarne podejście do diagnozy i terapii.
W Laudme prowadzi zajęcia w ramach integracji sensorycznej oraz indywidualne terapie psychologiczne.
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki.
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego. Uzyskałam tytuł terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej w trakcie odbytych studiów podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach dokształcających, które pozwoliły na uzyskanie dodatkowych kwalifikacji, m. in. specjalizację z zakresu terapii biofeedback, masażu Shantala, terapii ręki, terapii metodą VB-MAPP, PECS oraz TUS.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi m. in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Zespołem Beckwitha-Wiedemanna, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, ADD, FAS, itp. Pracowałam w roli wychowawcy grupy przedszkolnej w przedszkolu terapeutycznym oraz jako nauczyciel w żłobku i przedszkolu w placówce montessoriańskiej. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem diagnozy i/lub terapii psychologicznej, pedagogicznej, integracji sensorycznej oraz biofeedback. Oferuję konsultacje i szkolenia specjalistyczne.
W swojej pracy stawiam na otwartą, pełną zrozumienia relację z dzieckiem. Uczę jak nazywać doświadczane trudności i dostarczam sposobów na ich pokonywanie. Kładę duży nacisk na wzbudzanie motywacji wewnętrznej i potrzeby odnoszenia sukcesów w przezwyciężaniu własnych słabości. Wspieram dziecięcą samoocenę i przyjmuję rolę aktywnego towarzysza w podróży, w której dzieci stawiają czoła własnym lękom. Nawiązuję ścisłą współpracę z rodzicami i opiekunami, zapewniając wsparcie merytoryczne (wskazówki do pracy w domu, zalecenia do przedszkoli/szkół, jeżeli zgłoszą taką potrzebę) oraz terapeutyczne i emocjonalne.
Psycholog, Trener TUS
Absolwentka psychologii na Managerskiej Akademii Nauk Stosowanych. W 2023 ukończyła kurs na trenera Umiejętności Społecznych w Pruszkowskim Centrum Szkoleniowo – Terapeutycznym SENS. W sierpniu 2024 ukończyła szkolenie Pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na rozwiązanych. Doświadczenie zdobywała w prywatnej szkole podstawowej dla dzieci z orzeczeniem w Warszawie przy ulicy Conrada, Ośrodku leczenia zaburzeń odżywiania Otulenie w Warszawie oraz pracując w poradniach psychologiczno – pedagogicznych.
Brała udział w konferencjach naukowych m.in. jako:
– Prelegentka na V Międzynarodowej Konferencji Naukowej z dnia 11.03.2023r „Wartości, idee, emocje w słowach i obrazach. Zdrowie, dobrostan, jakość życia”, gdzie wygłosiła referat „Praktykowanie wdzięczności drogą do zwiększenia satysfakcji z życia”
– Prelegentka na Ogólnopolskiej Konferencji Psychologów i Kognitywistów z dnia 29.07.2023, gdzie wygłosiła referat „Ortoreksja – kiedy zdrowe staje się niezdrowe”
– Prelegentka na VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej z dnia 16.03.2024r „Człowiek w zmieniającym się świecie. Refleksje interdyscyplinarne”, gdzie wygłosiła referat „Chory Algorytm – czyli jak media społecznościowe wpływają na młodych ludzi”.
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe współpracując z:
– Poradnią zdrowia psychicznego „Psychomedic” w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia TUS dla dzieci w spektrum Autyzmu
– Poradnią zdrowia psychicznego „Tu Jest Dobro” w Zalesiu Górnym, jako trener TUS, oraz psycholog
– „Kompetencje na Plus”, gdzie jako trenerka kompetencji miękkich i sprzedażowych, prowadzi szkolenia, webinary i warsztaty dla klientów agencji.
– Menedżerską Akademią Nauk Stosowanych w Warszawie –jako nauczyciel akademicki.
W Laudame zajmuje się prowadzeniem zajęć TUS dla dzieci i młodzieży z problemami adaptacyjnymi, obniżoną samooceną, czy z zaburzeniami ADHD, ASD
Swoją przyszłość wiąże z pracą terapeutyczną z młodzieżą i dorosłymi.
Terapeuta Integracji Sensorycznej.
Absolwentka Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie. Ukończyła studia podyplomowe „Integracja Sensoryczna” w Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, oraz studia podyplomowe „Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogika) w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie.
Ukończyła również następujące kursy, m.in.:
• kurs „Ruch Rozwijający według Weroniki Sherborne” – I stopnia
• kurs „Terapia Ręki” – I i II stopnia
W Laudame zajmuje się terapią integracji sensorycznej.
Psycholog, Diagnosta.
Absolwentka psychologii o specjalności klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Odbyła liczne praktyki, m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, Przedszkolu a także Ośrodku Leczenia Zaburzeń Odżywiania. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach kwalifikacyjnych i doskonalących.
Ukończyła również liczne kursy i szkolenia m.in.:
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych”
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych dla nastolatków”
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
– „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – kurs podstawowy I stopień”
– „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – kurs zaawansowany II stopień”
– „Terapia behawioralna w teorii i praktyce – 3 – modułowy kurs bazowy”
– „Trener Regulacji Emocji Dziecka”
– „Trener Funkcji Poznawczych”
– „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna”
– „Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”
– „Trening toaletowy dzieci z ASD”
– „Uprawnienia Diagnostyczne – Skala Inteligencji Stanford-Binet 5”
– „Uprawnienia Diagnostyczne – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego”
– „Wykorzystanie ADOS-2 w praktyce klinicznej”
W pracy terapeutycznej korzysta ze sprawdzonych technik dedykowanych dzieciom i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi. W pracy z dzieckiem kieruje się podejściem holistycznym, skupia się na całościowym zrozumienia problematyki dziecka, relacji, współpracy z rodzicami a także innymi specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka. Do każdego z młodych pacjentów podchodzi indywidualnie, prowadząc zajęcia zgodnie z jego potrzebami i możliwościami. W pracy terapeutycznej stara się wydobyć naturalny potencjał dziecka, jego kompetencje, kształtować mocne strony i pewność siebie.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci, indywidualną terapią psychologiczną oraz udziela konsultacji psychologicznych.
Pedagog, Oligofrenopedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta TUS.
Absolwentka studiów magisterskich państwowych uczelni wyższych na kierunkach: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogiki) oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: terapia integracji sensorycznej, terapia ręki, neurologpedia. Certyfikowany Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada także kurs pierwszej pomocy.
Od wielu lat jest czynnym zawodowo nauczycielem i terapeutą stale podnoszącym swoje kwalifikacje i umiejętności poprzez udział w wielu szkoleniach, kursach i konferencjach. Dzięki temu profesjonalnie potrafi zaplanować pracę z dzieckiem wykorzystując rozmaite metody, wspierać jego wszechstronny rozwój i aktywizować je do działania.
W pracę z dziećmi angażuje się całym sercem, bo jak przyznaje „jest to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja”. Motywacją do dalszego działania jest m.in. zadowolenie i uśmiech podopiecznych, a także ich osiągnięcia i sukcesy. W poradni Laudame prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe. Terapię dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego SI, terapię pedagogiczną z zakresu terapii ręki, a także Trening Umiejętności Społecznych.
Ewa Szepietowska jest wykształconą fizjoterapeutką, która ukończyła studia z fizjoterapii na II Wydziale Lekarskim Akademii Medycznej w Warszawie z wyróżnieniem, oraz zdobyła dyplom z zakresu Zdrowia Publicznego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jej bogate doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w Fundacji Pomocy Młodzieży i Dzieciom Niepełnosprawnym ” Hej koniku” w Warszawie, Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym na ul. Niekłańskiej w Warszawie, jak również w wielu innych warszawskich szpitalach.
Charakteryzuje ją holistyczne podejście do pacjenta, traktując go jako całość i biorąc pod uwagę nie tylko objawy fizyczne, lecz także aspekty psychiczne, społeczne i emocjonalne.
Ewa ukończyła szereg kursów specjalistycznych, które poszerzają jej wiedzę i umiejętności w obszarze fizjoterapii, między innymi:
- Ocena postawy ciała u dzieci i młodzieży w celu wykrycia nieprawidłowości w jej obrębie.
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka.
- Osteopatyczne zabiegi lecznicze w pediatrii i neonatologii.
- Trójwymiarowa manualna terapia stóp na podstawach neurofizjologicznych wg Barbary Zukunft-Huber.
- Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno-motorycznymi.
- Kurs Pierwszego Stopnia Integracji Sensorycznej „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”.
- Niemowlęta badanie – założenia wizyty patronażowej.
- Stymulacja systemu taktylnego i jej wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka.
- Kurs języka migowego poziomu I zorganizowany przez Polski Związek Głuchych w latach 2004/2005.
- Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz (FITS) – w trakcie
- Małe dziecko w gabinecie integracji sensorycznej oczami Fizjoterapeuty- w trakcie.
- Multidyscyplinarna rehabilitacja ortopedyczna.
Dodatkowo, z zamiłowania jest naturoterapeutką, miłośniczką koni oraz podróży. Jest także szczęśliwą żoną i matką dwójki dzieci.”