LAUDAME nasza kadra

Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.

Założyciel Laudame, Dyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog.

Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP,  Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.

Specjalistka ds. Administracji i Marketingu

Studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Łączy umiejętności administracyjne z nowoczesnym i kreatywnym podejściem do marketingu, dbając o sprawne funkcjonowanie placówki oraz jej rozpoznawalność.

W codziennej pracy zajmuje się organizacją biura, nadzoruje dokumentację kadrową i obieg dokumentów, a także współpracuje z biurem rachunkowym. Jednocześnie odpowiada za działania marketingowe – prowadzi media społecznościowe, projektuje grafiki i posty, tworzy materiały promocyjne, organizuje kampanie reklamowe oraz eventy.  Buduje wizerunek placówki, dbając o spójność komunikacji i angażujące treści.

Prywatnie spełniona i szczęśliwa mama trójki dzieci i ogromna miłośniczka psów – kocha wszystkie czworonogi i marzy o tym, by mieć ich jeszcze więcej! Najlepiej odpoczywa na długich spacerach po lesie, czerpiąc energię z natury.

Logopeda
Z pasją wspiera rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Kontynuuje naukę na studiach magisterskich. Doświadczenie zdobywała praktykując w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach, prywatnych gabinetach logopedycznych, szpitalach Centrum Zdrowia Dziecka oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Specjalizuje się w rozwijaniu komunikacji u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem, opartym na relacji i bliskości. Doskonaliła kwalifikacje na szkoleniach:
– PECS (Picture Exchange Communication System),
– Terapia i diagnoza miofunkcjonalna,
– Elektrostymulacja w logopedii,
– Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii,
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej,
– Terapia dzieci z autyzmem,
– MNRI® neurotactile integration I.
Pani Karolina prowadziła zajęcia adaptacyjne dla przedszkolaków i pełniła rolę opiekuna w żłobku. Twierdzi, że skuteczna terapia logopedyczna jest wtedy, gdy terapeuta potrafi kompleksowo spojrzeć na problem, z którym boryka się dziecko.
W Laudame prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie.  Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu.  Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill,  grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.

Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach.  Aktualnie studentka  studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi.  Kilka lat śpiewała w chórze akademickim,  od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych.  Doskonali głos,  uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.

W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.

Psycholog, Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; logopedii na UKSW w Warszawie, neurologopedii na SWPS w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania w SWPS. W trakcie 4- letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.

Ukończone kursy i szkolenia:
„Trener Umiejętności Społecznych”; „ADOS-2 Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu”, „Stanford – Binet 5”, „Kurs socjoterapii dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym”, „Profil psychoedukacyjny PEP-3-PL”, „Szkolenie VB-mapp”; „Szkolenie PECS- poziom 1”,” Metoda Krakowska”, ”Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz”; „Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWiK w terapii osób niemówiących”;” Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii”; „Trening jedzenia- jak pomóc dzieciom prezentującym wybiórczość pokarmową oraz inne trudności z karmieniem”, „Kurs Pomocy psychologicznej. INTRA”; „Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna”; „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”, „Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji”, „Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii”. `

Obecnie pracuje również jako psycholog w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Centrum Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego. Pracowała w przedszkolach terapeutycznych, integracyjnych, jako terapeuta na turnusach rehabilitacyjnych dla młodzieży z ZA, jako kierownik świetlicy socjoterapeutycznej, koordynator projektów edukacyjnych i społecznych, doradca zawodowy.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i dorosłych, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży; diagnozą i terapią neurologopedyczną; psychoterapią indywidualną młodzieży i dorosłych.

Logopeda.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku „Logopedia ogólna i kliniczna” oraz studiów pedagogicznych o specjalności „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna” na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studentka Psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Ukończyła kursy i szkolenia m.in.:
– Masaż Logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)- Prowadzone przez mgr. Klarę Francuz-Matwiejczyk
– Terapeutyczny Taping w logopedii/ neurologopedii- Prowadzone przez mgr. Martynę Brychcy
– Miogopedia- terapia miofunkcjonalna praktycznie- Prowadzone przez mgr. Aleksandrę Rosinską.
– Tralala! Mówię Ja! Echolalia- czy można z niej skorzystać? – Prowadzone przez mgr. Joannę Pałasz
– Picture Exchange Communication System- poziom pierwszy – Prowadzone przez mgr. Magdalenę Kazimierczak

Stale się kształci i podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbyła liczne praktyki i brała udział w zajęciach m. in. w Instytucie „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Uniwersyteckim Centrum klinicznym w Warszawie.
Z zawodu jest także instrumentalistą- gitarzystą. Chętnie wykorzystuje swoje umiejętności muzyczne i zainteresowania w pracy z dziećmi prowadząc zajęcia z logorytmiki.

Logopeda, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika przedszkolna z wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie oraz studiów licencjackich na kierunku Edukacji elementarnej z terapią pedagogiczną w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie, jak również studiów podyplomowych na kierunku Logopedia. Uzyskała stopień Nauczyciela Mianowanego.

Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in. kurs „Terapia ręki”, „LOGOFIGLE”- ćwiczenia logopedyczne stymulujące rozwój mowy dziecka, „Logopedia w praktyce nauczycieli”, szkolenie „Masaż logopedyczny”, „Uczeń z orzeczeniem- praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”, „Sensoryka u smyka- czym jest integracja sensoryczna oraz jakie są jej założenia teoretyczny i praktyczne ”, szkolenie „Zwykła niepłynność, a jąkanie” jak i wiele innych. Jest zaangażowana w profesjonalny rozwój i stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach , jak również czytając i badając literaturę związaną z logopedią, aby być na bieżąco z najnowszymi badaniami i technikami terapeutycznymi. Współpracuje z innymi specjalistami, takimi jak psycholodzy czy pedagodzy, w celu stworzenia interdyscyplinarnego podejścia do terapii logopedycznej.

Posiada na swoim koncie sukcesy zawodowe obejmujące wiele dzieci, które dzięki jej terapii znacznie poprawiły swoje umiejętności komunikacyjne. Dzieci, które wcześniej miały trudności w porozumiewaniu się, teraz radzą sobie znacznie lepiej w szkole i w relacjach społecznych. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w przedszkolach w Piasecznie, Górze Kalwarii, Brześcach. Podczas pracy jako logopeda miała przyjemność pracować z dziećmi o różnych diagnozach, w tym dzieci z mutyzmem, afazją rozwojową, jąkaniem, autyzmem, zespołem Aspergera i różnego rodzaju wadami wymowy.

W placówce LAUDAME zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną.

Psycholog, diagnosta

Absolwentka psychologii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W trakcie 4- letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie psychodynamicznym. Odbywała praktyki m.in. w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica, „Towarzystwie Przyjaciół Dzieci” w Warszawie. Uczestniczyła w rocznym stażu w Stowarzyszeniu na Rzecz Przeciwdziałaniu Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”, gdzie prowadziła interwencje oraz prowadziła zajęcia psychoedukacyjne z zakresu przeciwdziałania w szkołach podstawowych i średnich. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Fundacjach promujących psychoedukację, prowadząc warsztaty psychologiczne oraz na oddziale rehabilitacji neurologicznej. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach kwalifikacyjnych i doskonalących. Wśród nich są m.in.: Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in.: –  „Trener Treningu Umiejętności Społecznych”
- „Trener Treningu Umiejętności Społecznych dla nastolatków”
- „Trener Treningu Umiejętności Społecznych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” – „Diagnoza w kierunku zaburzeń neurorozwojowych: złote standardy i wskazówki dla specjalistów” 
- „Uprawnienia Diagnostyczne – Skala Inteligencji Stanford-Binet 5” – „Wsparcie diagnozy oraz weryfikacja terapii przy pomocy komputerowego testu MOXO” Uczestniczyła także w konferencjach naukowych m.in.: – IV konferencji Integracja Psychoterapii – badania, doświadczenia, perspektywy – II międzynarodowej konferencji naukowo-szkoleniowej Metody Pomocy Psychologicznych „Poradnictwo psychologiczne od teorii do praktyki” W Laudame zajmuje się prowadzeniem zajęć TUS,  diagnozą dzieci, diagnozą dorosłych za pomocą narzędzia DIVA- 5 oraz terapią wspierającą zarówno dzieci i dorosłych. Szczególnie istotnym obszarem pracy, jest praca z emocjami i przekonaniami. Kieruje się indywidualnym podejściem do każdego pacjenta z uważnością na jego zasoby, przekonania, towarzyszące mu emocje i potrzeby.

Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki.

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego. Uzyskałam tytuł terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej w trakcie odbytych studiów podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach dokształcających, które pozwoliły na uzyskanie dodatkowych kwalifikacji, m. in. specjalizację z zakresu terapii biofeedback, masażu Shantala, terapii ręki, terapii metodą VB-MAPP, PECS oraz TUS.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi m. in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Zespołem Beckwitha-Wiedemanna, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, ADD, FAS, itp. Pracowałam w roli wychowawcy grupy przedszkolnej w przedszkolu terapeutycznym oraz jako nauczyciel w żłobku i przedszkolu w placówce montessoriańskiej. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem diagnozy i/lub terapii psychologicznej, pedagogicznej, integracji sensorycznej oraz biofeedback. Oferuję konsultacje i szkolenia specjalistyczne.
W swojej pracy stawiam na otwartą, pełną zrozumienia relację z dzieckiem. Uczę jak nazywać doświadczane trudności i dostarczam sposobów na ich pokonywanie. Kładę duży nacisk na wzbudzanie motywacji wewnętrznej i potrzeby odnoszenia sukcesów w przezwyciężaniu własnych słabości. Wspieram dziecięcą samoocenę i przyjmuję rolę aktywnego towarzysza w podróży, w której dzieci stawiają czoła własnym lękom. Nawiązuję ścisłą współpracę z rodzicami i opiekunami, zapewniając wsparcie merytoryczne (wskazówki do pracy w domu, zalecenia do przedszkoli/szkół, jeżeli zgłoszą taką potrzebę) oraz terapeutyczne i emocjonalne.

Psycholog, Diagnosta.
Absolwentka psychologii o specjalności klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Odbyła liczne praktyki, m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, Przedszkolu a także Ośrodku Leczenia Zaburzeń Odżywiania. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach kwalifikacyjnych i doskonalących.
Ukończyła również liczne kursy i szkolenia m.in.:
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych”
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych dla nastolatków”
– „Trener Treningu Umiejętności Społecznych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
– „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – kurs podstawowy I stopień”
– „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – kurs zaawansowany II stopień”
– „Terapia behawioralna w teorii i praktyce – 3 – modułowy kurs bazowy”
– „Trener Regulacji Emocji Dziecka”
– „Trener Funkcji Poznawczych”
– „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna”
– „Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”
– „Trening toaletowy dzieci z ASD”
– „Uprawnienia Diagnostyczne – Skala Inteligencji Stanford-Binet 5”
– „Uprawnienia Diagnostyczne – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego”
– „Wykorzystanie ADOS-2 w praktyce klinicznej”
W pracy terapeutycznej korzysta ze sprawdzonych technik dedykowanych dzieciom i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi. W pracy z dzieckiem kieruje się podejściem holistycznym, skupia się na całościowym zrozumienia problematyki dziecka, relacji, współpracy z rodzicami a także innymi specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka. Do każdego z młodych pacjentów podchodzi indywidualnie, prowadząc zajęcia zgodnie z jego potrzebami i możliwościami. W pracy terapeutycznej stara się wydobyć naturalny potencjał dziecka, jego kompetencje, kształtować mocne strony i pewność siebie.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci, indywidualną terapią psychologiczną oraz udziela konsultacji psychologicznych.

Psycholog, Terapeuta TUS

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wykształcenie poszerza o przygotowanie pedagogiczne dla psychologów w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego. Ukończyła kurs I stopnia Terapii i Podejścia Skoncentrowanego Na Rozwiązaniach (TSR), który pozwala skutecznie wspierać w identyfikowaniu zasobów i wzmocnieniu istniejących już umiejętności radzenia sobie z trudnościami oraz Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia umożliwiający efektywną  pracę z osobami w spektrum autyzmu. Swoje doświadczenie zdobywała odbywając praktyki w Środowiskowym Domu Samopomocy.

Terapeuta Integracji Sensorycznej.

Absolwentka Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie. Ukończyła studia podyplomowe „Integracja Sensoryczna” w Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, oraz studia podyplomowe „Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogika) w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie.
Ukończyła również następujące kursy, m.in.:
• kurs „Ruch Rozwijający według Weroniki Sherborne” – I stopnia
• kurs „Terapia Ręki” – I i II stopnia

W Laudame zajmuje się terapią integracji sensorycznej.

Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki, Trener Umiejętności Społecznych

Jestem absolwentką Wyższych Studiów Pedagogicznych Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie. Ukończyłam również Podyplomowe studia na Wydziale Psychologii „Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi”. Na co dzień pracuję w szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, z Zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, z nadpobudliwością psychoruchową, z niedostosowaniem zagrożeniem społecznym oraz z dziećmi z  niedosłuchem. Jestem nauczycielem dyplomowanym z 20-letnim stażem pracy.

 

Ukończyłam liczne kursy doskonalące i szkolenia m.in.:

  • „Terapia pedagogiczna uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu”
  • „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” Fundacja „Synapsis”
  • Szkolenie „Zrozumieć to pomóc – uczeń z zespołem Aspergera”
  • Kurs doskonalący „Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych
  • Trening umiejętności społecznych, Fundacja Synapsis
  • Szkolenie „Teacch – podejście do pracy z osobami z autyzmem i ZA”,
  • Dwustopniowy Kurs kwalifikacyjny „Integracja sensoryczna – diagnoza, planowanie i terapia” PSTIS
  • Szkolenie „ Trudne zachowania u osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne, nieawersyjne strategie”, Fundacja Synapsis
  • Szkolenie „Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz”, Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
  • Kurs „Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
  • Kurs „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza- terapia-masaż „, ProCentrum,
  • Kurs „Trener grafomotoryki”, ProCentrum,
  • „Ciekawe 45 minut. Lekcja wychowawcza”,
  • „ Arteterapia w procesie nauczyciela i pedagoga
  • „Terapia ręki w Integracji Sensorycznej” Z. Przyrowski
  • Szkolenie doskonalące „Diagnoza procesów integracyjnych” Fundacji Okno
  • Webinarium „Praca z dzieckiem z wiotkością posturalną” Izabella Gellata          Webinarium „Mała motoryka – zabawy manipulacyjne w terapii ręki”
  • Webinarium „Sensoryczne zabawy zimowe w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej:”
  • „Trening Umiejętności Społecznych” Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Sens
  • kurs kwalifikacyjny „Szkolna edukacja Montessori klas 1-3”
  • Szkolenie” Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”, Fundacja Pomoc Autyzm

Stale podnoszę swoje kwalifikacje, dzięki czemu mogę wszechstronnie rozwijać potrzeby moich podopiecznych. W pracy stawiam na miłą atmosferę, indywidualne podejście, dobrą zabawę i kreatywność.

Praca z dziećmi sprawia mi ogromną przyjemność i cieszę się, że to właśnie w życiu robię. W Laudame zajmuję się terapią integracji sensorycznej, zarówno w zakresie diagnozy jak i terapii oraz Terapią Ręki.

Psychodieteyk, dietetyk kliniczny
Absolwentka Technologii Żywności i Żywienia Człowieka w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie gdzie uzyskała tytuł mgr inż. Technologii Żywności i Żywienia Człowieka. Studia podyplomowe Psychodietetyka na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dietetycznego oraz specjalistą SOIT Fundacji insulinooporność. Aktywnie współpracuje z portalem Świadoma Mama. W okresie 2020 – 2022 współpracowała z NZOZ przy projekcie leczenia otyłości u dzieci i młodzieży „Otyłości mówimy – NIE” . Prowadzi też warsztaty dietetyczne i żywieniowe dla przedszkoli i szkół poruszając tematykę zdrowego odżywiania, dobrych relacji z jedzeniem oraz ciałopozytywnego podejścia do siebie samych. Aktywnie współpracuje z poradnią psychologiczno – pedagogiczną Zielony Łoś.
Ukończyła kursy oraz szkolenia z zakresu:
– Insulinooporność podejście holistyczne prowadzone przez Fundacja insulinooporność –
zdrowa dieta, zdrowe życie
– Żywienie dla odporności
– Nukleotydy dietetyczne. Zastosowanie w chorobach i zaburzeniach metabolicznych,
immunologicznych i neurologicznych
– Sercu na ratunek – Program KORDIAN 2020

Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej
im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na kierunkach: „Pedagogika specjalna” oraz
„Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich
rodzin”. Uzyskała przygotowanie pedagogiczne do pracy w placówkach edukacyjnych
realizujących Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Posiada uprawnienia do kompleksowego
wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji dziecka o zaburzonym rozwoju oraz
zagrożonego niepełnosprawnością. Ukończyła również liczne, certyfikowane kursy i
szkolenia uzupełniające m.in.:
 PSTIS – Integracja sensoryczna, diagnoza i terapia.
 Katis (PSTIS) – diagnoza integracji sensorycznej dziecka w wieku od 12mieś do 4 lat
i 11mieś. (innowacyjny program diagnostyczno – terapeutyczny dla dzieci).
 Metoda Tomatisa® – certyfikat II stopnia uprawniający do Terapii i Diagnozy
przetwarzania słuchowego dzieci i dorosłych.
 Z. Przyrowski – „Terapia ręki w zakresie integracji sensorycznej”.
 Fundacja „Okno” – „Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”.
 I stopień „VIT – Videotrening komunikacji.
 I stopień Metody Werbo – Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
językowej.
 Szkolenie z elementów muzykoterapii „Cognitus” Centrum Szkoleń.
 Konferencja Naukowo – Szkoleniowa PSTIS.
 Praktyk Metody „Skakanka”.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Mazowieckim Centrum
Neuropsychiatrii, Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego, Ośrodku Wsparcia
Dziecka i Rodziny, przedszkolach publicznych i terapeutycznych, poradniach
psychologiczno-pedagogicznych.
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe.
W Laudame zajmuje się diagnozą przetwarzania słuchowego/uwagi słuchowej metodą
Tomatisa® – dzieci i dorosłych.

Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej
im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na kierunkach: „Pedagogika specjalna” oraz
„Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich
rodzin”. Uzyskała przygotowanie pedagogiczne do pracy w placówkach edukacyjnych
realizujących Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Posiada uprawnienia do kompleksowego
wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji dziecka o zaburzonym rozwoju oraz
zagrożonego niepełnosprawnością. Ukończyła również liczne, certyfikowane kursy i
szkolenia uzupełniające m.in.:
 PSTIS – Integracja sensoryczna, diagnoza i terapia.
 Katis (PSTIS) – diagnoza integracji sensorycznej dziecka w wieku od 12mieś do 4 lat
i 11mieś. (innowacyjny program diagnostyczno – terapeutyczny dla dzieci).
 Metoda Tomatisa® – certyfikat II stopnia uprawniający do Terapii i Diagnozy
przetwarzania słuchowego dzieci i dorosłych.
 Z. Przyrowski – „Terapia ręki w zakresie integracji sensorycznej”.
 Fundacja „Okno” – „Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”.
 I stopień „VIT – Videotrening komunikacji.
 I stopień Metody Werbo – Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
językowej.
 Szkolenie z elementów muzykoterapii „Cognitus” Centrum Szkoleń.
 Konferencja Naukowo – Szkoleniowa PSTIS.
 Praktyk Metody „Skakanka”.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Mazowieckim Centrum
Neuropsychiatrii, Wydziale Rodzinnym i Nieletnich Sądu Rejonowego, Ośrodku Wsparcia
Dziecka i Rodziny, przedszkolach publicznych i terapeutycznych, poradniach
psychologiczno-pedagogicznych.
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe.
W Laudame zajmuje się diagnozą przetwarzania słuchowego/uwagi słuchowej metodą
Tomatisa® – dzieci i dorosłych.

Dwojakie Kadry