LAUDAME nasza kadra

Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.

 

Dyrektor

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika, specjalizacja Pedagogika Pracy oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika, specjalność resocjalizacja.  Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno – biurowych, pełniła role min. koordynatora ds. zamówień. Poszukując ścieżki rozwoju, która pozwoliłaby na wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia, a jednocześnie stanowiła pole do rozwoju, podjęła decyzję o założeniu i prowadzeniu prywatnego żłobka. To zaowocowało  podjęciem i ukończeniem studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie oświatą i organizacjami pozarządowymi.  Chcąc jak najlepiej odpowiadać na zawodowe wyzwania bierze udział w licznych szkoleniach, ukończyła m.in. :

  • Kurs kierowniczy BHP
  • Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna, zorganizowane przez Fundacje Pomocy Autyzm
  • Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej przeprowadzony przez Fundacje Anikar
  • Innowacje pedagogiczne w praktyce przedszkolnej i szkolnej – Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA
  • Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną”
  • Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera”
  • Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak pracować z dzieckiem z autyzmem”
  • Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak rozpoznać depresję u dzieci i młodzieży”
  • Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole”
  • Warsztaty “Wsparcie ucznia w kryzysie zdrowia psychicznego – obowiązki i działania Dyrektora jak przedstawiciela placówki”
  • Warsztaty “Odpowiedzialność dyrektora placówki niepublicznej wobec zmieniających się przepisów prawno-finansowych i wyzwań związanych z bezpieczeństwem uczniów”

Założyciel Laudame, Wicedyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog.

Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP,  Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.

Nauczyciel edukacji przedszkolnej.

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, gdzie ukończyłam pedagogikę ogólną ze specjalizacją edukacji przedszkolnej, uzyskując tytuł licencjata. Następnie kontynuowałam naukę w Instytucie Edukacji Artystycznej w Warszawie na kierunku edukacja artystyczna, specjalizując się w arteterapii oraz malarstwie, co pozwoliło mi zdobyć tytuł magistra sztuk. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. To wyjątkowy etap w ich rozwoju – czas, w którym kształtują się fundamenty ich osobowości, ciekawości świata i relacji z innymi ludźmi. „Każde dziecko rodzi się z niepowtarzalnym talentem. Naszym zadaniem jest pomóc mu go odkryć, a nie zmieniać go w kogoś, kim nie jest.” — Jesper Juul Prywatnie fascynuje mnie psychologia, zwłaszcza jej wpływ na procesy wychowawcze i twórcze. Uwielbiam koty – gdybym mogła, miałabym ich nieskończoną ilość. Maluję i mam swój ogródek na balkonie.

Logopeda
Z pasją wspiera rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Kontynuuje naukę na studiach magisterskich. Doświadczenie zdobywała praktykując w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach, prywatnych gabinetach logopedycznych, szpitalach Centrum Zdrowia Dziecka oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Specjalizuje się w rozwijaniu komunikacji u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem, opartym na relacji i bliskości. Doskonaliła kwalifikacje na szkoleniach:
– PECS (Picture Exchange Communication System),
– Terapia i diagnoza miofunkcjonalna,
– Elektrostymulacja w logopedii,
– Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii,
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej,
– Terapia dzieci z autyzmem,
– MNRI® neurotactile integration I.
Pani Karolina prowadziła zajęcia adaptacyjne dla przedszkolaków i pełniła rolę opiekuna w żłobku. Twierdzi, że skuteczna terapia logopedyczna jest wtedy, gdy terapeuta potrafi kompleksowo spojrzeć na problem, z którym boryka się dziecko.
W Laudame prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie.  Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu.  Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill,  grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.

Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach.  Aktualnie studentka  studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi.  Kilka lat śpiewała w chórze akademickim,  od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych.  Doskonali głos,  uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.

W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; logopedii na UKSW w Warszawie, neurologopedii na SWPS w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania w SWPS. W trakcie 4- letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.

Ukończone kursy i szkolenia:
„Trener Umiejętności Społecznych”; „ADOS-2 Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu”, „Stanford – Binet 5”, „Kurs socjoterapii dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym”, „Profil psychoedukacyjny PEP-3-PL”, „Szkolenie VB-mapp”; „Szkolenie PECS- poziom 1”,” Metoda Krakowska”, ”Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz”; „Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWiK w terapii osób niemówiących”;” Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii”; „Trening jedzenia- jak pomóc dzieciom prezentującym wybiórczość pokarmową oraz inne trudności z karmieniem”, „Kurs Pomocy psychologicznej. INTRA”; „Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna”; „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”, „Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji”, „Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii”. `

Obecnie pracuje również jako psycholog w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Centrum Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego. Pracowała w przedszkolach terapeutycznych, integracyjnych, jako terapeuta na turnusach rehabilitacyjnych dla młodzieży z ZA, jako kierownik świetlicy socjoterapeutycznej, koordynator projektów edukacyjnych i społecznych, doradca zawodowy.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i dorosłych, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży; diagnozą i terapią neurologopedyczną; psychoterapią indywidualną młodzieży i dorosłych.

Pedagog

Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalności pedagogika szkolna z diagnozą i terapią pedagogiczną. Swoją edukację kontynuuje na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego. Stale podnosi swoje kwalifikacje w zakresie diagnozy i terapii osób ze spektrum.
Ukończyła szkolenia:
-Centrum Rozwoju Personalnego w zakresie „Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele” oraz „Trening Umiejętności Społecznych u dzieci i dorosłych ze spektrum zaburzeń autystycznych”; „Rewalidacja i terapia dziecka ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym”,
-Fundacja Pomoc Autyzm: „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu- interwencja behawioralna”; Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”; „Odpowiedzialność prawna nauczycieli. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów w szkole, w oparciu o odpowiednie procedury bezpieczeństwa”; „Rozwój komunikacji u osób z ASD”; „Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD”; „Wsparcie samodzielności dziecka w spektrum autyzmu”,
-Certyfikowane szkolenie w zakresie Metody Ruchu Rozwijającego W.Sherborne- 1 stopnia z upoważnienia International Sherbone Co-operation w UK,
-Autorski program Agnieszka Rajs-Glazar: innowacyjny program terapii wybiórczego jedzenia u dzieci w spektrum autyzmu MARCHEWKOWE POLE,
-PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTANTS: szkolenie PECS Poziom 1 – system komunikacji alternatywnej i wspomagającej,
-Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA: Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
-Szkolenie z pierwszej pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u poszkodowanych w różnych grupach wiekowych.
Największą motywacją do działania są widoczne efekty prowadzonych terapii dlatego uważa, że do każdego dziecka należy podejść indywidualnie, jak i w taki sposób by terapie były nie tylko skuteczne ale również zachęcające i interesujące. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek, gry na ukulele oraz dobrych seriali.
W Laudame zajmuje się terapią grupową.

Terapeuta Integracji Sensorycznej, Psycholog

Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania z siedzibą w Warszawie. Ukończyła studia na Kierunku Psychologia w specjalności Psychologia Zdrowia i Psychoterapia. Zrealizowała Studia Podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, uzyskując tytuł Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej.

Wciąż poszerza swoją wiedzę i kompetencje podczas różnego rodzaju kursów, konferencji i szkoleń, zwłaszcza z zakresu diagnozy i terapii dzieci w spektrum autyzmu.

W Laudame prowadzi zajęcia Integracji Sensorycznej.

Pedagog, nauczyciel.

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych o specjalności
opiekuńczo-wychowawczej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w
Warszawie.
Pasjonuje mnie praca z dziećmi. Moje podejście opiera się na indywidualizacji procesu edukacyjnego
oraz współpracy z rodzicami i specjalistami, aby zapewnić dzieciom najlepsze warunki do nauki i
rozwoju.
Swoją wiedzę ciągle poszerzam. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia m.in.
-,,Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD" w FUNDACJA POMOC
AUTYZM
-,,Odpowiedzialność prawna nauczycieli. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami uczniów w szkole,
w oparciu o odpowiednie procedury bezpieczeństwa" w FUNDACJA POMOC AUTYZM
-,,Pierwsza pomoc – podstawy. AED – co, gdzie, jak?" w Ośrodek Doskonalenia Kadry Kierowniczej
Oświaty VULCAN
-,,Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu" w Ośrodek Doskonalenia Kadry Kierowniczej Oświaty
VULCAN
– ,, Szkolenie z zakresu Pierwszej Pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u
poszkodowanych w różnych grupach wiekowych." w FUNDACJA
-Picture Exchange Communication System- Poziom 1 w PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTSNS OF
POLAND
– ,,Metoda porannego kręgu-stymulacja polisensoryczna według pór roku" w Niepubliczna Placówka
Doskonalenia Nauczycieli ISKRA -EDUKACJA ANIMACJA SZKOLENIA SP. Z 0. 0.
– ,,Innowacyjny program terapii wybiórczego jedzenia u dzieci w spektrum autyzmu MARCHEWKOWE
POLE " w CENTRUM SZKOLEŃ BEHAWIORALNYCH .
-,, Zachowania trudne: zapobiegaj, redukuj i zastępuj. 9 kluczowych umiejetności porozumiewania
się." w PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTSNS OF POLAND
-,,Ruch Rozwijający wg Veroniki Sherbomne – poziom I " w SOYER Centrum Szkoleniowe.
-,,Trening Umiejętności Społecznych od podstaw’’ w Szkolenia Edukacyjne Sp. Z.o.o
-,, Myślenie obrazami, czyli jak ułatwić dziecku z ASD rozumienie rzeczywistości’’ w FUNDACJA
POMOC AUTYZM
-,, Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?’’ w FUNDACJA POMOC AUTYZM
-,, Rozwój komunikacji osób z ASD’’ w FUNDACJA POMOC AUTYZM
-,,Sensoryczne wsparcie dziecka z autyzmem w domu’’ w FUNDACJA POMOC AUTYZM
-,,Zachowania trudne- klasyfikacja i przyczyny’’ w FUNDACJA POMOC AUTYZM

Agnieszka Jakubowska

PEDAGOG, TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku pedagogika
rewalidacyjna. Agnieszka pracowała jako wychowawca w Domu Małego Dziecka, nauczyciel wspomagający w
szkole podstawowej oraz terapeuta SI w poradni terapeutycznej. Jestem absolwentką studiów
podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej. Uczestniczyła w kursach i szkoleniach, które
pozwoliły mi nabyć umiejętności z zakresu:
– reedukacji – posiadam uprawnienia do prowadzenia zajęć
– bilateralnej integracji – uprawnienia do badań przesiewowych i prowadzenia zajęć grupowych
– terapii ręki- uprawnienia do diagnozy i prowadzenia zajęć terapeutycznych
– SI-uprawnienia terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej (w Centrum Integracji Sensorycznej)
– zaburzeń posturalnych w terapii SI
-diagnozy i terapii SI małego dziecka – jakościowa ocena rozwoju motorycznego, ocena kliniczna
procesów SI, terapia i programy domowe
Jest mamą trójki dzieci i problemy z zakresu właściwej diagnozy i terapii poznała najpierw jako
rodzic, co skłoniło Agnieszkę do pogłębiania wiedzy w tym zakresie.

Pomoc Nauczyciela/Terapeuty

Ukończyła kurs pomocy nauczyciela oraz szkolenie: „Dziecko z autyzmem w przedszkolu – charakterystyka podstawowych zagadnień. „
Przez 3 lata pracowała w banku PKO BP w Otwocku oraz BGK w Warszawie jako kasjer, zastępca skarbnika, inspektor w dziale obsługi klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego. Jak również w punktach BGK w Ministerstwie Finansów i Urzędzie Skarbowym.
Po przygodzie z bankowością postanowiła ukończyć kurs: „Asystenta nauczyciela w przedszkolu. ” Przez 2 lata pracowała jako cień dzieci z autyzmem w placówce terapeutycznej. W styczniu 2017r. dołączyła do zespołu Laudame. Od tej pory pomaga terapeutom w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. Swoje zadania wykonuje we współpracy z terapeutami i nauczycielami. Posiada umiejętności komunikacji interpersonalnej, a także właściwej opieki nad dziećmi w różnych sytuacjach np. higienicznych czy edukacyjnych. Ukończyła również szkolenie z zachowań trudnych u osób z autyzmem i zespołem Aspergera, oraz szkolenie „Terapeuta Cień – zostań asystentem dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera”. Ukończyła również szkolenie ” Praktyk Metody Skakanka” oraz kurs pierwszej pomocy pediatrycznej.
Kocha pracę z dziećmi, fotografowanie oraz książki historyczne.
W Laudame pełni stanowisko pomocy nauczyciela.

Pomoc Nauczyciela/Terapeuty.

Wieloletni pracownik administracyjno- biurowy z ponad 20 letnim stażem. Rozpoczęła prace z dziećmi w placówce Laudame, pomaga podczas zajęć dydaktycznych, organizuje zabawy i wolny czas, sprawuje opiekę nad dziećmi podczas wycieczek i posiłków ,czynności toaletowych. Jako pomoc nauczyciela wspiera terapeutów w codziennej pracy, co jest szczególnie ważne w placówkach integracyjnych, gdzie niektóre dzieci wymagają większej uwagi ze względu na niepełnosprawności. Wykazuje się empatią, cierpliwością, pozytywnym nastawieniem, autentycznością i opanowaniem oraz skutecznością w działaniu. Jest osobą dobrze zorganizowaną i chętną do pomocy. Mocną stroną jest także kreatywność, dzięki czemu łatwo wymyśla zabawy, które wspomagają rozwój umysłowy dzieci w wieku przedszkolnym. Ukończyła specjalistyczny kurs przygotowujący do wypełniania zadań na stanowisku pomocnika terapeuty ,,Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera” oraz ,,Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu”. Praca z dziećmi to jej największa pasja.

W Laudame pełni stanowisko pomocy nauczyciela.

Pomoc Nauczyciela/Terapeuty

Absolwentka Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. na kierunku Administracja, specjalizacja Administracja Systemami Bezpieczeństwa.

Ukończyła liczny kursy i szkolenia:
– Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu,
– Pierwsza pomoc – podstawy. Ocena poszkodowanego i możliwe opcje stanu zdrowia,
– Szkolenie z pierwszej pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u poszkodowanych w różnych grupach wiekowych,
– PECS, Picture Exchange Communication System – Poziom 1,
– Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
– Sensoraki. Jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci.
Jest osobą empatyczną o spokojnym usposobieniu, co jest bardzo potrzebne do pracy z dziećmi.
W Laudame pracuje na stanowisku pomocy wychowawcy. Do jej obowiązków należy opieka nad dziećmi. Pomaga im w codziennych czynnościach oraz wspiera nauczycieli i terapeutów w ich pracy, a także przygotowuje materiały potrzebne do komunikacji PECS. Jest również cieniem podczas terapii logopedycznej dzieci, które posługują się komunikacją alternatywną.

Pomoc Nauczyciela/Terapeuty
Absolwentka technikum. Ukończyła studium opiekunki dziecięcej, które obejmowało zagadnienia z zakresu psychologiczno-społecznych uwarunkowań podstawy rozwoju dziecka a także pielęgnacji i odżywiania oraz studium psychologii żywienia z podstawami pedagogiki z elementami pracy trenera oraz postaw psychologii. Ukończyła kursy takie jak:
– Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
– Picture Exchange Communication System – Poziom 1,
– Czy dzieci w spektrum autyzmu mogą rozumieć innych? O rozwijaniu teorii umysłu na zajęciach TUS,
– Sensoraki. Jak wspierać rozwój sensoryczny u dzieci?
Ma wieloletnie doświadczenie pracy w przedszkolu jak i w szkole z dziećmi w spektrum.
Praca z dziećmi daje jej wiele przyjemności, do każdego dziecka stara się podchodzić w sposób indywidualny. Jest osobą bardzo pozytywną i empatyczną.
W Laudame pełni stanowisko pomocy nauczyciela.