Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Dyrektor ds. Merytorycznych - Agnieszka Adamczuk
- Założyciel, Wicedyrektor Laudame - Roksana Kosmala-Kwiatkowska
- Zastępca Dyrektora ds. Administracyjnych - Agata Redzik
- Psychiatra Dziecięcy - Dr Halina Wrzosek-Końsko
- Psycholog, neurologopeda- Ewa Pogonowska
- Neurologopeda - Paulina Rak
- Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta TUS - Klaudia Mikulska
- Psycholog - Mateusz Wawro
- Psycholog Kliniczny - Katarzyna Anna Bąk
- Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Ida Gembka
- Psycholog - Weronika Marczak
- Pedagog Specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Natalia Zielińska-Wicik
- Pedagog, Terapeuta TUS - Joanna Radzikowska
- Psycholog, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego - Agata Olejnik
- Terapeuta - Agnieszka Duda
- Terapeuta - Klaudia Noga
- Pomoc Nauczyciela - Edyta Górzyńska
- Pomoc Nauczyciela - Jolanta Szymaniuk
- Pomoc Nauczyciela - Anna Syga
Dyrektor ds. merytorycznych, Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej.
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu. Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. W przedszkolu i poradni Laudame pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych, zajmuje się terapią (indywidualną i grupową) psychologiczną i logopedyczną oraz terapią i diagnozą dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego (SI). Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).
Założyciel Laudame, Wicedyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog.
Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek “Trening intelektu dla dzieci” oraz “Superpamięć dla dzieci”.
Dyrektor ds. administracyjnych, Pedagog.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika, specjalizacja Kryminologia w PEDAGOGIUM – Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z rewalidacją w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperii w Józefowie.
Lekarz psychiatra dzieci i młodzieży.
Absolwentka II Wydziału Lekarskiego Warszawskiej Akademii Medycznej. W latach 2006 – 2016 związana z Kliniką Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. W latach 2010-2015 związana z Fundacją Synapsis, pracowała w zespole specjalistów zajmujących się wczesną diagnostyką całościowych zaburzeń rozwojowych. Specjalizuje się w diagnozie dzieci przed ukończeniem 24 miesiąca życia, zdobyła wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem i ich rodzinami. W Laudame zajmuje się diagnostyką psychiatryczną.
Psycholog, Neurologopeda, Diagnosta.
Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, logopedii na UKSW w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania na Uniwersytecie SWPS, doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kurs kierownika wycieczek i innych form turystyki kwalifikowanej, kurs pomocy socjoterapeutycznej, szkolenie VB-MAPP – ocenia umiejętności i planowanie terapii, Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart, Podstawowe zagadnienia z zakresu technik pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?, szkolenie PECS, Metoda Krakowska. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w przedszkolach terapeutycznych i integracyjnych w Warszawie, w szpitalu MSWiA w Otwocku, na turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci z autyzmem i ZA. Była organizatorem i kierownikiem kolonii letnich i zimowych. W placówce LAUDAME zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz psychologiczną.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu. Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill, grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach. Aktualnie studentka studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Kilka lat śpiewała w chórze akademickim, od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych. Doskonali głos, uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta TUS.
Absolwentka studiów magisterskich państwowych uczelni wyższych na kierunkach: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogiki) oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: terapia integracji sensorycznej, terapia ręki. Certyfikowany Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada także kurs pierwszej pomocy.
Od wielu lat jest czynnym zawodowo nauczycielem i terapeutą stale podnoszącym swoje kwalifikacje i umiejętności poprzez udział w wielu szkoleniach, kursach i konferencjach. Dzięki temu profesjonalnie potrafi zaplanować pracę z dzieckiem wykorzystując rozmaite metody, wspierać jego wszechstronny rozwój i aktywizować je do działania.
W pracę z dziećmi angażuje się całym sercem, bo jak przyznaje „jest to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja”. Motywacją do dalszego działania jest m.in. zadowolenie i uśmiech podopiecznych, a także ich osiągnięcia i sukcesy. W poradni Laudame prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe. Terapię dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego SI, terapię pedagogiczną z zakresu terapii ręki, a także Trening Umiejętności Społecznych.
Psycholog, Diagnosta.
Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe – „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie . Ukończył również liczne kursy i szkolenia m.in.:
- szkolenie w zakresie psychodietetyki – psychologicznego podejścia do zaburzeń odżywiania;
- cykl warsztatów pt. „Terapia ekspresyjna w praktyce klinicznej” organizowanego przez Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Klinikę Psychiatrii II Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Sekcję Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Tworek „Amici di Tworki”;
- „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” oraz „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (VB-MAPP/PEP-R)” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm;
- „VB-MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii” w Fundacji Scolaris;
- „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej ze spektrum autyzmu” organizowane przez Centrum Szkoleniowe EduProf;
- „Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” organizowane przez dr n. med. Izabelę Chojnicką, Independent ADOS-2 Trainer;
- „Praktyk Metody Skakanka” organizowane przez Skakanka Sp. z o.o.;
- „Zachowania trudne u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – metody pracy terapeutycznej” organizowane przez Psychologiczne Centrum Rozwoju.
- uzyskanie uprawnień diagnostycznych w zakresie „Diagnozowania dysleksji rozwojowej – baterie metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku od 7 do powyżej 16 lat” – organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych;
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbył liczne praktyki, m. in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej Warszawa – Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną indywidualną oraz diagnozą zaburzeń z zakresu ADHD, ASD, czy specyficznych trudności w uczeniu się.
Psycholog Kliniczny, Terapeuta Integracji
Sensorycznej – certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji
Sensorycznej nr 5657.
Ukończyła szkolenie terapii ręki w Integracji sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w
Otwocku. Diagnoza i terapia dzieci oraz dorosłych osób w kryzysie zdrowotnym:
choroby przewlekłe, zagrożenie życia, towarzyszenie chorym i ich rodzinom w
ostatnich dniach życia.
Praca w Szkole Podstawowej: diagnoza i terapia psychologiczna dzieci i młodzieży, praca z dziećmi z
orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
Staż w Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów w ramach Programu Pomocy
Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom, gdzie zajmowała się pracą z dorosłymi osobami autystycznymi,
diagnozą, terapią zajęciową, pomocą w codziennym funkcjonowaniu.
Udział w licznych szkoleniach i kursach:
– Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami
dziecka i nastolatka?
– Praktyczne zastosowanie elementów terapii integracja sensoryczna w pracy z dziećmi.
– Terapia ręki w integracji sensorycznej Z. Przyrowski.
Udział w kongresach i konferencjach naukowych:
– XII Ogólnopolski kongres dla pedagogów i psychologów szkolnych.
– Największy kongres dla psychologów i psychoterapeutów dzieci i dorosłych.
– Konferencja naukowa: Pierwsze Ignatiańskie Warsztaty psychoonkologiczne. Trening Balintowski.
W Laudme prowadzi zajęcia w ramach integracji sensorycznej oraz indywidualne terapie
psychologiczne.
Psycholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki.
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego. Uzyskałam tytuł terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej w trakcie odbytych studiów podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach dokształcających, które pozwoliły na uzyskanie dodatkowych kwalifikacji, m. in. specjalizację z zakresu terapii biofeedback, masażu Shantala, terapii ręki, terapii metodą VB-MAPP, PECS oraz TUS.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi m. in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Zespołem Beckwitha-Wiedemanna, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, ADD, FAS, itp. Pracowałam w roli wychowawcy grupy przedszkolnej w przedszkolu terapeutycznym oraz jako nauczyciel w żłobku i przedszkolu w placówce montessoriańskiej. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem diagnozy i/lub terapii psychologicznej, pedagogicznej, integracji sensorycznej oraz biofeedback. Oferuję konsultacje i szkolenia specjalistyczne.
W swojej pracy stawiam na otwartą, pełną zrozumienia relację z dzieckiem. Uczę jak nazywać doświadczane trudności i dostarczam sposobów na ich pokonywanie. Kładę duży nacisk na wzbudzanie motywacji wewnętrznej i potrzeby odnoszenia sukcesów w przezwyciężaniu własnych słabości. Wspieram dziecięcą samoocenę i przyjmuję rolę aktywnego towarzysza w podróży, w której dzieci stawiają czoła własnym lękom. Nawiązuję ścisłą współpracę z rodzicami i opiekunami, zapewniając wsparcie merytoryczne (wskazówki do pracy w domu, zalecenia do przedszkoli/szkół, jeżeli zgłoszą taką potrzebę) oraz terapeutyczne i emocjonalne.
Psycholog.
Absolwentka psychologii o specjalności klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im.
Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w
Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, Przedszkolu a także Ośrodku Leczenia
Zaburzeń Odżywiania. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach
kwalifikacyjnych i doskonalących.
Ukończyła m.in.:
Trener Treningu Umiejętności Społecznych
Trener Treningu Umiejętności Społecznych dla nastolatków
Trener Treningu Umiejętności Społecznych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach
Uprawnienia Diagnostyczne – Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
Uprawnienia Diagnostyczne – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego
W swojej pracy terapeutycznej korzysta ze sprawdzonych technik dedykowanych dzieciom i
młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi. W pracy z dzieckiem kieruje się podejściem
holistycznym, skupia się na relacji z dzieckiem, współpracę z rodzicami a także innymi
specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka. Do każdego z młodych
pacjentów podchodzi indywidualnie, prowadząc zajęcia zgodnie z jego potrzebami i
możliwościami. W pracy terapeutycznej stara się wydobyć naturalny potencjał dziecka, jego
kompetencje, kształtować mocne strony i pewność siebie.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią psychologiczną oraz udziela konsultacji
psychologicznych.
Pedagog Specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki, Terapeuta TUS.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła pedagogikę specjalną oraz pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną. Rozszerza swoje kwalifikacje w ramach studiów podyplomowych na kierunku Diagnoza i Terapia Dziecka z Zaburzeniami Integracji Sensorycznej. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in.:
- „Pedagog specjalny jako nowy specjalista w przedszkolu i szkole” organizowane przez Niepubliczną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli PERFECTUS;
- Cykl spotkań w ramach kursu: „Ocena i uczenie wczesnych umiejętności małych dzieci” organizowanego przez Fundację Scolar („VB-MAPP – behawioralne narzędzie konstruowania programów terapeutycznych”; „Uczenie do płynności”; „Metoda zachowań werbalnych”);
- „Trening Umiejętności Społecznych” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm;
- „NVC – Porozumienie Bez Przemocy” organizowane przez Wyspę Zmian;
- „Dziecko z zaburzeniami w spektrum autyzmu” organizowane przez Blue Bees Autism Academy;
- „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia” organizowane przez ProCentrum;
- Szkolenie „Umuzykalnianie metodą Carla Orffa” oraz „Podstawy dziecięcej matematyki” organizowane przez Koło Naukowe (IDEM) we współpracy z dr Zuzanną Jastrzębską-Krajewską;
Stale dba o podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie warsztatu zawodowego. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując w przedszkolach integracyjnych i terapeutycznych pracując głównie z dziećmi w spektrum autyzmu.
W procesie terapeutycznym współpracę opiera na budowaniu relacji z dzieckiem. Zajęcia prowadzi w formie zabawy, tak aby były atrakcyjne, rozbudzały kreatywność i motywację wewnętrzną.
W poradni Laudame zajmuje się głównie prowadzeniem terapii integracji sensorycznej.
Pedagog, Terapeuta Pedagogiczny, Mediator, Terapeuta Ręki, TerapeutaTUS.
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalizacji „pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną”.
Ukończyła wiele kursów i szkoleń m.in. Terapia Ręki, Trening Umiejętności Społecznych, Mediacje. Przygotowanie do wykonywania zawodu mediatora.
Zdobywała doświadczenie w placówkach oświatowych. Pracowała jako terapeuta pedagogiczny w szkole podstawowej. Była zatrudniona na stanowisku wychowawcy w Ognisku Wychowawczym. Obecnie pełni rolę pedagoga szkolnego w szkole ponadpodstawowej. Od wielu lat pracuje jako wychowawca na obozach wypoczynkowych.
Terapeuta.
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalności pedagogika szkolna z diagnozą i terapią pedagogiczną. Swoją edukację kontynuuję na studiach podyplomowym z zakresu przygotowania pedagogicznego. Doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum zdobywała pracując w naszej placówce na stanowisku pomocy nauczyciela. Ukończyła szkolenia w Centrum Rozwoju Personalnego w zakresie “Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele” oraz “Trening Umiejętności Społecznych u dzieci i dorosłych ze spektrum zaburzeń autystycznych”. ” Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu- interwencja behawioralna” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm. Stale podnosi swoje kwalifikacje w zakresie diagnozy i terapii osób ze spektrum. Aktualnie w trakcie szkolenia z zakresu “Muzykoterapia, Arteterapia, Choreoterapia, Chromoterapia(koloroterapia)”. Największą motywacją do działania są widoczne efekty prowadzonych terapii dlatego uważa, że do każdego dziecka należy podejść indywidualnie. W taki sposób by terapie były nie tylko skuteczne ale również zachęcające i interesujące. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek, gry na ukulele oraz dobrych seriali.
Terapeuta.
Pracę z dziećmi zaczęła w tym roku jako instruktor robotyki i programowania w charakterze pracy dodatkowej. Chcąc rozwijać swoje pasje rozpoczęła pracę w placówce Laudame. Jako pomoc nauczyciela będzie wspierać terapeutów w codziennej pracy. Wraz z początkiem pracy z dziećmi, chce rozwijać się i wziąć udział w różnych szkoleniach.
Prywatnie lubi plastykę oraz wykonuje stroiki świąteczne i upominki okazjonalne.
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty.
Wieloletni pracownik administracyjno- biurowy z ponad 20 letnim stażem. Rozpoczęła prace z dziećmi w placówce Laudame, pomaga podczas zajęć dydaktycznych, organizuje zabawy i wolny czas, sprawuje opiekę nad dziećmi podczas wycieczek i posiłków ,czynności toaletowych. Jako pomoc nauczyciela wspiera terapeutów w codziennej pracy, co jest szczególnie ważne w placówkach integracyjnych, gdzie niektóre dzieci wymagają większej uwagi ze względu na niepełnosprawności. Wykazuje się empatią, cierpliwością, pozytywnym nastawieniem, autentycznością i opanowaniem oraz skutecznością w działaniu. Jest osobą dobrze zorganizowaną i chętną do pomocy. Mocną stroną jest także kreatywność, dzięki czemu łatwo wymyśla zabawy, które wspomagają rozwój umysłowy dzieci w wieku przedszkolnym. Ukończyła specjalistyczny kurs przygotowujący do wypełniania zadań na stanowisku pomocnika terapeuty ,,Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera” oraz ,,Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu”. Praca z dziećmi to jej największa pasja.
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty.
Doświadczenie nabyła między innymi w pracy z dziećmi jako wychowawca półkolonii. Do jej obowiązków będzie między innymi należało codzienne wsparcie terapeutów oraz opieka nad dziećmi. Planuje dalszy rozwój w zawodzie i podnoszenie kwalifikacji. Prywatnie gra w tenisa i lubi rękodzieło.