Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Dyrektor Przedszkola Laudame - Martyna Szczakowska
- Zastępca Dyrektora Przedszkola i Poradni, Logopeda - Alicja Szymańska
- Założyciel, Wicedyrektor Laudame - Roksana Kosmala-Kwiatkowska
- Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej - Klaudia Noga
- Logopeda - Karolina Pokorska
- Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta - Paulina Rak
- Psycholog, Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta - Ewa Pogonowska
- Pedagog specjalny - Agnieszka Duda
- Terapeuta Integracji Sensorycznej, Psycholog - Iwona Czarnogłowska
- Terapeuta Integracji Sensorycznej, Pedagog - Klaudia Matecka
- Pedagog, nauczyciel - Klaudia Matosek
- Psycholog - Marta Kamińska
- Psycholog, Diagnosta - Mateusz Wawro
- Pomoc Nauczyciela - Edyta Górzyńska
- Pomoc Nauczyciela - Jolanta Szymaniuk
- Pomoc Nauczyciela - Magdalena Dziewańska
- Pomoc Nauczyciela - Marlena Siwak
Dyrektor
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika, specjalizacja Pedagogika Pracy oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika, specjalność resocjalizacja. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno – biurowych, pełniła role min. koordynatora ds. zamówień. Poszukując ścieżki rozwoju, która pozwoliłaby na wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia, a jednocześnie stanowiła pole do rozwoju, podjęła decyzję o założeniu i prowadzeniu prywatnego żłobka. To zaowocowało podjęciem i ukończeniem studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie oświatą i organizacjami pozarządowymi. Chcąc jak najlepiej odpowiadać na zawodowe wyzwania bierze udział w licznych szkoleniach, ukończyła m.in. :
- Kurs kierowniczy BHP
- Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna, zorganizowane przez Fundacje Pomocy Autyzm
- Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej przeprowadzony przez Fundacje Anikar
- Innowacje pedagogiczne w praktyce przedszkolnej i szkolnej – Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak pracować z dzieckiem z autyzmem”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak rozpoznać depresję u dzieci i młodzieży”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole”
- Warsztaty “Wsparcie ucznia w kryzysie zdrowia psychicznego – obowiązki i działania Dyrektora jak przedstawiciela placówki”
- Warsztaty “Odpowiedzialność dyrektora placówki niepublicznej wobec zmieniających się przepisów prawno-finansowych i wyzwań związanych z bezpieczeństwem uczniów”
Zastępca Dyrektora Przedszkola i Poradni, Logopeda.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku „Logopedia ogólna i kliniczna” oraz studiów pedagogicznych o specjalności „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna” na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studentka Psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Ukończyła kursy i szkolenia m.in.:
– Masaż Logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)- Prowadzone przez mgr. Klarę Francuz-Matwiejczyk
– Terapeutyczny Taping w logopedii/ neurologopedii- Prowadzone przez mgr. Martynę Brychcy
– Miogopedia- terapia miofunkcjonalna praktycznie- Prowadzone przez mgr. Aleksandrę Rosinską.
– Tralala! Mówię Ja! Echolalia- czy można z niej skorzystać? – Prowadzone przez mgr. Joannę Pałasz
– Picture Exchange Communication System- poziom pierwszy – Prowadzone przez mgr. Magdalenę Kazimierczak
Stale się kształci i podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbyła liczne praktyki i brała udział w zajęciach m. in. w Instytucie „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Uniwersyteckim Centrum klinicznym w Warszawie.
Z zawodu jest także instrumentalistą- gitarzystą. Chętnie wykorzystuje swoje umiejętności muzyczne i zainteresowania w pracy z dziećmi prowadząc zajęcia z logorytmiki.
Pani Alicja w placówce koordynuje zespoł pracowników przedszkola i poradni, zarządza i nadzoruje nad pracą merytoryczną personelu pedagogicznego i wspomagającego, kontroluje pracę na grupie przedszkolnej oraz zajęcia indywidualne oraz kontroluje dzienniki grupowe, indywidualne oraz dokumentację przebiegu nauczania, wychowania i opieki stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Założyciel Laudame, Wicedyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog.
Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.
Nauczyciel edukacji przedszkolnej.
Temat pracy magisterskiej: „Zachowanie dziecka w wieku przedszkolnym w spektrum autyzmu, a terapia integracji sensorycznej”. Pracę w LAUDAME rozpoczęła w 2022 roku. Ukończyła kursy i szkolenia m.in.:
– „Animator zabaw i gier”,
-„Kreatywne zabawy i zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”,
-„Odkrywanie wartości kierujących w życiu”,
-„Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja Polska w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu”,
-szkolenie z pierwszej pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u poszkodowanych w różnych grupach wiekowych,
– Trening Umiejętności Społecznych u dzieci ze spektrum autyzmu,
– Innowacyjny program terapii wybiórczego jedzenia u dzieci w spektrum autyzmu MARCHEWKOWE POLE,
– Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
– Picture Exchange Communication System – Poziom 1.
Jest dobrze zorganizowana, chętna do pomocy oraz kreatywna. Prywatnie zamiłowana ogrodniczka i plastyczka, uzdolniona plastycznie oraz technicznie. Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu pedagogiki. W Laudame zajmuje się terapią grupową.
W Laudame zajmuje się terapią grupową.
Logopeda
Z pasją wspiera rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Kontynuuje naukę na studiach magisterskich. Doświadczenie zdobywała praktykując w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach, prywatnych gabinetach logopedycznych, szpitalach Centrum Zdrowia Dziecka oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Specjalizuje się w rozwijaniu komunikacji u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem, opartym na relacji i bliskości. Doskonaliła kwalifikacje na szkoleniach:
– PECS (Picture Exchange Communication System),
– Terapia i diagnoza miofunkcjonalna,
– Elektrostymulacja w logopedii,
– Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii,
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej,
– Terapia dzieci z autyzmem,
– MNRI® neurotactile integration I.
Pani Karolina prowadziła zajęcia adaptacyjne dla przedszkolaków i pełniła rolę opiekuna w żłobku. Twierdzi, że skuteczna terapia logopedyczna jest wtedy, gdy terapeuta potrafi kompleksowo spojrzeć na problem, z którym boryka się dziecko.
W Laudame prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.
Neurologopeda, Logopeda, Diagnosta.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu. Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill, grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach. Aktualnie studentka studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Kilka lat śpiewała w chórze akademickim, od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych. Doskonali głos, uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; logopedii na UKSW w Warszawie, neurologopedii na SWPS w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania w SWPS. W trakcie 4- letniej Szkoły Psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Ukończone kursy i szkolenia:
„Trener Umiejętności Społecznych”; „ADOS-2 Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu”, „Stanford – Binet 5”, „Kurs socjoterapii dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym”, „Profil psychoedukacyjny PEP-3-PL”, „Szkolenie VB-mapp”; „Szkolenie PECS- poziom 1”,” Metoda Krakowska”, ”Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz”; „Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWiK w terapii osób niemówiących”;” Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii”; „Trening jedzenia- jak pomóc dzieciom prezentującym wybiórczość pokarmową oraz inne trudności z karmieniem”, „Kurs Pomocy psychologicznej. INTRA”; „Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna”; „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”, „Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji”, „Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii”. `
Obecnie pracuje również jako psycholog w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Centrum Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego. Pracowała w przedszkolach terapeutycznych, integracyjnych, jako terapeuta na turnusach rehabilitacyjnych dla młodzieży z ZA, jako kierownik świetlicy socjoterapeutycznej, koordynator projektów edukacyjnych i społecznych, doradca zawodowy.
W Laudame zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i dorosłych, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży; diagnozą i terapią neurologopedyczną; psychoterapią indywidualną młodzieży i dorosłych.
Pedagog
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalności pedagogika szkolna z diagnozą i terapią pedagogiczną. Swoją edukację kontynuuje na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego. Stale podnosi swoje kwalifikacje w zakresie diagnozy i terapii osób ze spektrum.
Ukończyła szkolenia:
-Centrum Rozwoju Personalnego w zakresie „Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele” oraz „Trening Umiejętności Społecznych u dzieci i dorosłych ze spektrum zaburzeń autystycznych”; „Rewalidacja i terapia dziecka ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym”,
-Fundacja Pomoc Autyzm: „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu- interwencja behawioralna”; Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”; „Odpowiedzialność prawna nauczycieli. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów w szkole, w oparciu o odpowiednie procedury bezpieczeństwa”; „Rozwój komunikacji u osób z ASD”; „Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD”; „Wsparcie samodzielności dziecka w spektrum autyzmu”,
-Certyfikowane szkolenie w zakresie Metody Ruchu Rozwijającego W.Sherborne- 1 stopnia z upoważnienia International Sherbone Co-operation w UK,
-Autorski program Agnieszka Rajs-Glazar: innowacyjny program terapii wybiórczego jedzenia u dzieci w spektrum autyzmu MARCHEWKOWE POLE,
-PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTANTS: szkolenie PECS Poziom 1 – system komunikacji alternatywnej i wspomagającej,
-Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA: Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
-Szkolenie z pierwszej pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u poszkodowanych w różnych grupach wiekowych.
Największą motywacją do działania są widoczne efekty prowadzonych terapii dlatego uważa, że do każdego dziecka należy podejść indywidualnie, jak i w taki sposób by terapie były nie tylko skuteczne ale również zachęcające i interesujące. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek, gry na ukulele oraz dobrych seriali.
W Laudame zajmuje się terapią grupową.
Terapeuta Integracji Sensorycznej, Psycholog
Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania z siedzibą w Warszawie. Ukończyła studia na Kierunku Psychologia w specjalności Psychologia Zdrowia i Psychoterapia. Zrealizowała Studia Podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, uzyskując tytuł Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej.
Wciąż poszerza swoją wiedzę i kompetencje podczas różnego rodzaju kursów, konferencji i szkoleń, zwłaszcza z zakresu diagnozy i terapii dzieci w spektrum autyzmu.
W Laudame prowadzi zajęcia Integracji Sensorycznej.
Terapeuta Integracji Sensorycznej, Pedagog
Absolwentka studiów podyplomowych nadających uprawnienia do prowadzenia terapii i
diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku polityka społeczna na Uniwersytecie
Warszawskim oraz studia z pedagogiki specjalnej o specjalności pedagogika resocjalizacyjna z
pedagogiką opiekuńczo-wychowawczą na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii
Grzegorzewskiej.
Uczestniczyła w programie wymiany studenckiej Erasmus na VIA University College w Danii,
obejmującego tematykę kreatywności i współdziałania w edukacji społecznej.
Ukończyła szkolenie na temat „metod aktywizujących w szkole”, kurs „choreoterapii” i
warsztaty „tańców w kręgu” oraz kurs wychowawcy kolonijnego i animacji czasu wolnego.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w anglojęzycznym Przedszkolu Kanadyjskim wspierając
nauczycieli w prowadzeniu zajęć oraz prowadząc zajęcia z kodowania. Prowadziła również
indywidualne zajęcia socjoterapeutyczne w szkole podstawowej, gdzie pełniła funkcję
nauczyciela współorganizującego kształcenie ucznia klasy II.
W czasie studiów uczęszczała na zajęcia aktorskie oraz lekcje śpiewu, rozwijając umiejętności
interpersonalne i oswajając się z wystąpieniami publicznymi.
Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu pedagogiki, psychologii, wychowania i integracji
sensorycznej.
W Laudame zajmuje się prowadzeniem terapii integracji sensorycznej.
Pedagog, nauczyciel.
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalności opiekuńczo-wychowawczej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zdobywała podczas odbywania praktyk studenckich, zarówno w palcówkach publicznych jak i niepublicznych. Ukończyła szkolenie „Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacja osób z ASD” w Fundacja Pomoc Autyzm oraz szkolenie „Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu” w Ośrodku Doskonalenia Kadry Kierowniczej Oświaty VULCAN.
W Laudame zajmuje się terapią grupową.
Psycholog
Absolwentka studiów magisterskich w SWPS na kierunku psychologia społeczna. Po studiach wyjechała do Wielkiej Brytanii, gdzie pracowała w ośrodku terapeutycznym jako terapeuta zajęciowy oraz pomoc psychologiczna osób niepełnosprawnych, zdobyła dyplom NVQ3 na kierunku opiekun osób niepełnosprawnych z przerwanym rdzeniem kręgowym.
Po przyjeździe do Polski pracowała jako nauczyciel przedszkolny oraz psycholog. Prowadziła także zajęcia „Joga dla dzieci”.
Ukończyła 2 letni kurs w Szkole Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej „Intra” w Warszawie pod kierunkiem K. Jedlińskiego jako trener umiejętności psychospołecznych.
Uczestniczyła w Międzynarodowej Konferencji Pracy z Ciałem „SAPERE” na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Obecnie jest w trakcie podyplomowych studiów „Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów” w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego
Uczestniczyła w szkoleniu „Zachowania trudne: zapobiegaj, redukuj i zastępuj. 9 kluczowych umiejętności komunikowania się”.
W Laudame prowadzi zajęcia indywidualne.
Psycholog, Diagnosta.
Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe – „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie . Ukończył również liczne kursy i szkolenia m.in.:
- szkolenie w zakresie psychodietetyki – psychologicznego podejścia do zaburzeń odżywiania;
- cykl warsztatów pt. „Terapia ekspresyjna w praktyce klinicznej” organizowanego przez Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Klinikę Psychiatrii II Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Sekcję Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Tworek „Amici di Tworki”;
- „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” oraz „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (VB-MAPP/PEP-R)” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm;
- „VB-MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii” w Fundacji Scolaris;
- „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej ze spektrum autyzmu” organizowane przez Centrum Szkoleniowe EduProf;
- „Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” organizowane przez dr n. med. Izabelę Chojnicką, Independent ADOS-2 Trainer;
- „Praktyk Metody Skakanka” organizowane przez Skakanka Sp. z o.o.;
- „Zachowania trudne u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – metody pracy terapeutycznej” organizowane przez Psychologiczne Centrum Rozwoju.
- uzyskanie uprawnień diagnostycznych w zakresie „Diagnozowania dysleksji rozwojowej – baterie metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku od 7 do powyżej 16 lat” – organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych;
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbył liczne praktyki, m. in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej Warszawa – Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną indywidualną oraz diagnozą zaburzeń z zakresu ADHD, ASD, czy specyficznych trudności w uczeniu się.
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty.
Wieloletni pracownik administracyjno- biurowy z ponad 20 letnim stażem. Rozpoczęła prace z dziećmi w placówce Laudame, pomaga podczas zajęć dydaktycznych, organizuje zabawy i wolny czas, sprawuje opiekę nad dziećmi podczas wycieczek i posiłków ,czynności toaletowych. Jako pomoc nauczyciela wspiera terapeutów w codziennej pracy, co jest szczególnie ważne w placówkach integracyjnych, gdzie niektóre dzieci wymagają większej uwagi ze względu na niepełnosprawności. Wykazuje się empatią, cierpliwością, pozytywnym nastawieniem, autentycznością i opanowaniem oraz skutecznością w działaniu. Jest osobą dobrze zorganizowaną i chętną do pomocy. Mocną stroną jest także kreatywność, dzięki czemu łatwo wymyśla zabawy, które wspomagają rozwój umysłowy dzieci w wieku przedszkolnym. Ukończyła specjalistyczny kurs przygotowujący do wypełniania zadań na stanowisku pomocnika terapeuty ,,Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera” oraz ,,Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu”. Praca z dziećmi to jej największa pasja.
W Laudame pełni stanowisko pomocy nauczyciela.
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty
Absolwentka Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. na kierunku Administracja, specjalizacja Administracja Systemami Bezpieczeństwa.
Ukończyła liczny kursy i szkolenia:
– Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu,
– Pierwsza pomoc – podstawy. Ocena poszkodowanego i możliwe opcje stanu zdrowia,
– Szkolenie z pierwszej pomocy z obsługą automatycznych defibrylatorów AED u poszkodowanych w różnych grupach wiekowych,
– PECS, Picture Exchange Communication System – Poziom 1,
– Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
– Sensoraki. Jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci.
Jest osobą empatyczną o spokojnym usposobieniu, co jest bardzo potrzebne do pracy z dziećmi.
W Laudame pracuje na stanowisku pomocy wychowawcy. Do jej obowiązków należy opieka nad dziećmi. Pomaga im w codziennych czynnościach oraz wspiera nauczycieli i terapeutów w ich pracy, a także przygotowuje materiały potrzebne do komunikacji PECS. Jest również cieniem podczas terapii logopedycznej dzieci, które posługują się komunikacją alternatywną.
Pomoc Nauczyciela/Terapeuty
Absolwentka technikum. Ukończyła studium opiekunki dziecięcej, które obejmowało zagadnienia z zakresu psychologiczno-społecznych uwarunkowań podstawy rozwoju dziecka a także pielęgnacji i odżywiania oraz studium psychologii żywienia z podstawami pedagogiki z elementami pracy trenera oraz postaw psychologii. Ukończyła kursy takie jak:
– Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku,
– Picture Exchange Communication System – Poziom 1,
– Czy dzieci w spektrum autyzmu mogą rozumieć innych? O rozwijaniu teorii umysłu na zajęciach TUS,
– Sensoraki. Jak wspierać rozwój sensoryczny u dzieci?
Ma wieloletnie doświadczenie pracy w przedszkolu jak i w szkole z dziećmi w spektrum.
Praca z dziećmi daje jej wiele przyjemności, do każdego dziecka stara się podchodzić w sposób indywidualny. Jest osobą bardzo pozytywną i empatyczną.
W Laudame pełni stanowisko pomocy nauczyciela.