Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Dorota Wodnicka - Dyrektor Punktu Przedszkolnego
- Agnieszka Miszczak - Dyrektor Administracyjny
- Ewa Nagalska - nauczyciel/terapeuta pedagogiczny
- Monika Zawodzińska - nauczyciel/logopeda
- Emilia Bąk - nauczyciel/oligofrenopedagog
- Anna Kozłowska - pedagog specjalny/psycholog
- Monika Stogowska- fizjoterapeuta/terapeuta SI
- Justyna Kaczorowska - psycholog
- Agata Midak - logopeda/pedagog
- Mirosława Ignaczuk - pomoc nauczyciela
- Beata Dobrydnio - pomoc nauczyciela
- Iwona Wejerowska - pomoc nauczyciela
Dorota Wodnicka – Dyrektor Punktu Przedszkolnego Laudame/Pedagog/Terapeuta Integracji Sensorycznej
O mnie:
Jestem absolwentką min. Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego, WSGE w Józefowie oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W ramach studiów I i II stopnia ukończyłam nauczanie początkowe z wychowaniem przedszkolnym oraz pedagogikę ogólną, zaś podczas studiów podyplomowych uzyskałam kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem rozwoju, oligofrenopedagogiki, wczesnego nauczania języka angielskiego, edukacji i terapii osób z autyzmem oraz terapii SI.
Ukończyłam:
- kurs kwalifikacyjny (zawodowy) hipoterapii
- kurs kwalifikacyjny zarządzanie oświatą
- kurs felinoterapii
ponadto liczne:
- kursy, warsztaty i szkolenia pogłębiające i poszerzające wiedzę oraz podnoszące kompetencje zawodowe (m.in. terapia ręki I i II st., TUS, trening jedzenie, PECS, terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy, techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji)
- kursy i szkolenia m.in. z zakresu pracy z dzieckiem z autyzmem/Zespołem Aspergera
- kursy i warsztaty z zakresu pracy z końmi z osobami niepełnosprawnymi
Obecnie pracuję nad doktoratem.
Jestem nauczycielem i pedagogiem w edukacji formalnej. Przez lata pełniłam funkcję wicedyrektora/dyrektora zespołu szkół, szkoły podstawowej oraz przedszkola. Jestem też edukatorką w edukacji nieformalnej – prowadzę warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu edukacji międzykulturowej oraz zajęcia dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną, fizyczną i dysfunkcjami rozwojowymi. Jestem czynnym hipoterapeutą.
Prywatnie lubię czytać, kocham konie i pracę z dziećmi.
Dyrektor Administracyjny Punktu Przedszkolnego i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Laudame.
O mnie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku ekonomia (Katolicki Uniwersytet Lubelski) oraz studiów podyplomowych Przygotowanie pedagogiczne. Z zawodu ekonomista – audytor. Posiadam 6 letnie doświadczenie jako organ prowadzący integracyjną szkołę podstawową. Ukończona specjalizacja: kadry i płace, liczne kursy z dziedziny handlu międzynarodowego, kurs kierowniczy BHP oraz pierwszej pomocy pediatrycznej. Języki obce: z j. angielski (FCE University of Cambridge, English for Business London Chamber of Commerce), j. niemiecki (Deutsch als Fremdsprache Goethe Institute), j. francuski (GLLT St. Genesius – Rhode, Belgia).
Dbam o sprawy administracyjne Punktu Przedszkolnego i Poradni Laudame oraz o dobrą atmosferę w naszych placówkach 🙂
Ewa Nagalska – Nauczyciel wychowania przedszkolnego/Wychowawca
W roku 2011 ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Następnie zdobyłam tytuł magistra w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie o specjalizacji: pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną.
W 2015 r. uzyskałam stopień awansu zawodowego na nauczyciela kontraktowego.
Moje zamiłowanie do pracy z dziećmi zaczęło się dość wcześnie, pierwsze kroki swojej ścieżki zawodowej stawiałam jako opiekunka do dzieci. Następnie objęłam stanowisko nauczyciela wychowania przedszkolnego.
W celu poszerzania swojej wiedzy brałam udział w licznych szkoleniach tj. :
– metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne I stopnia,
– pedagogika planu daltońskiego,
– pomysły na zajęcia muzyczne oraz rytmiczne z elementami ruchu i tańca,
– metoda dobrego startu,
– jak prowadzić koło teatralne,
– wprowadzenie dzieci w świat pisma,
– praca z uczniem 6- letnim w szkole,
– zabawy wyciszające dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
– webinarium : dziecko z zaburzeniami opozycyjno- buntowniczymi w grupie.
Prywatnie moim największym osiągnięciem jest bycie mamą dwójki dzieci. Oprócz tego jestem pasjonatką podróży i dobrej książki.
Monika Zawodzińska
Nauczyciel wychowania przedszkolnego / logopeda / pedagog
O mnie:
Prywatnie mama dwójki cudownych dzieci – Alana i Poli, zawodowo – logopeda, nauczyciel szkolny i wczesnoszkolny, terapeuta pedagogiczny.
Poza pedagogiczną karierę zawodową zaczynałam od pracy w branży fiskalnej, kończyłam ją na stanowisku Kierownika Biura Zarządu. Następnie podjęłam pracę (zgodnie z wykształceniem i pasją) w terapeutycznym puncie przedszkolnym dla dzieci ze spektrum autyzmu w Warszawie na stanowisku terapeuty grupowego i logopedy.
Obecnie pracuję w Przedszkolu i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Laudame w Łomiankach, na stanowisku logopedy i nauczyciela wychowania przedszkolnego.
Studia licencjackie ukończyłam na kierunku „Praca socjalna” w PEDAGOGIUM Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie w 2013 roku, kontynuując naukę w tej samej uczelni ukończyłam w roku 2015 studia magisterskie na kierunku „Pedagogika-Logopedia”. Dalsze kompetencje zawodowe zdobyłam w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im.Alcide De Gesperi w Józefowie na kierunku ”Pedagogika-Pedagogika przedszkolna z wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną”, uzyskując w 2020 roku tytuł magistra .
„Człowiek całe życie się uczy” , idąc w duchu tej myśli ciągle poszerzam swoja wiedzę szkoleniami i webinarami, poniżej pozwolę sobie kilka z nich wymienić:
- „PECS „ Picture Exchange Communication System-poziom I w Warszawie
- „Sensoplastyka” w Inkubator Inspiracji w Józefowie
- Warsztaty Metody Castillo Moralesa w Warszawie
- Trening Umiejętności Społecznych (Teczka Logopedy)
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka (Instytut doskonalenia logopedów)
- Wczesna interwencja logopedyczna w gabinecie (Cognitus)
- Diagnoza miofunkcjonalna (Teczka logopedy)
- Wibratory logopedyczne w praktyce-wskazówki do masażu logopedycznego (Cognitus)
- Diagnoza logopedyczna w praktyce –schemat dobrej diagnozy (Cognitus)
Emilia Bąk
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
O mnie:
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i Oligofrenopedagog.
Prywatnie mama dwóch wspaniałych synów, którzy pokazali świat, o którym człowiek zapomniał z racji wieku.
Doświadczenie:
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie na kierunku Finanse i Administracja Samorządowa. Już w czasie studiów zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi w Przedszkolu Miejskim nr 11 w Świętochłowicach. Po ukończonych studiach podjęła pracę w Sądzie Rejonowym w Warszawie w II Wydziale Karnym. Następnie praca zastępcy kierownika w Firmie Kurierskiej „Opek” w Łomiankach. Były to wyzwania dające dużo satysfakcji ale przede wszystkim uczące pracy pod presją czasu, skupienia i dokładności. Jednak pasją i zamiłowaniem zawsze była praca z dziećmi.
Po podjęciu pracy w przedszkolu terapeutycznym Laudame ukończenie studiów podyplomowych na kierunkach:
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju
Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną ( oligofrenopedagogika) oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Dodatkowo biorę udział w kursach i szkoleniach tj.
Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna
Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?
Mała motoryka- zabawy manipulacyjne w terapii ręki
Anna Kozłowska
Pedagog specjalny / psycholog
O mnie:
Jestem pedagogiem specjalnym, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Obecnie jestem studentką psychologii na Uniwersytecie SWPS również w Warszawie. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach i szkoleniach. Pracowałam jako opiekunka z dziećmi w wieku między 1,5 roku – 3 lata. Jestem instruktorką Związku Harcerstwa Polskiego. Praca z dziećmi daje mi mnóstwo satysfakcji. W pracy, najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka.
Kursy:
Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna
Monika Stogowska
Fizjoterapeuta/terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, kierunek fizjoterapia. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku: pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz przygotowanie pedagogiczne.
Doświadczenie w pracy z dziećmi z zespołem Aspergera, autyzmem, wadami genetycznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym, wadami postawy i dziećmi z prawidłowym rozwojem psychoruchowym, zdobyła pracując przez wiele lat w Fundacji Dzieciom Zdążyć z Pomocą, w Ośrodku Amicus w Warszawie. Przeprowadza diagnozy i zajęcia integracji sensorycznej, prowadzi korekcję wad postawy, terapię ręki oraz fizjoterapię neurologiczną. Pracuje z dziećmi od 2 roku życia.
Ukończone szkolenia i kursy:
Kurs Terapia Ręki I , II stopień
Integracja Sensoryczna I , II stopień
Kurs PNF
Kurs Kinesiotaping,
Kurs Zoga Therapy w Pediatrii
Szkolenie „Sensomotoryczna Terapia Widzenia”
Kurs Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz – FITS
Kurs PNF podstawowy
Podstawy terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Fundacja Anny Florek Czas Dzieciństwa)
SAZ w kontekście pracy z zachowaniami niepożądanymi (Fundacja od Początku)
Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń (dr Izabela Fornalik)
stymulacja przedsionkowa z włączaniem aktywności wzrokowych i słuchowych (Fundacja Okno)
Diagnoza różnicowa i terapia SI dzieci z problemami komunikacyjnymi w tym ze spektrum autyzmu (Fundacja Okno)
W swojej pracy z dziećmi dużo uwagi poza rozwijaniem sfery ruchowej i sensorycznej poświęca na nawiązaniu relacji i komunikacji z dzieckiem.
W wolnych chwilach interesuje się psychologią dziecięcą, czyta książki, jeździ rowerem, koloruje zentangle. Uwielbia praktykować jogę. Jest mamą Zosi i Celinki.
Justyna Kaczorowska
Psycholog, trener umiejętności społecznych
O mnie:
Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – kierunek Psychologia ze specjalnością Psychologia Kliniczna. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunkach Przygotowanie Pedagogiczne oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. W Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Laudame prowadzę zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz Trening Umiejętności Społecznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując początkowo jako nauczyciel wspomagający, a później jako psycholog w dwóch szkołach podstawowych. Poza pracą w Przedszkolu i Poradni Laudame jestem także hipoterapeutą oraz asystentem środowiskowym osób niepełnosprawnych.
W pracy terapeutycznej najważniejsze dla mnie jest zbudowanie relacji terapeutycznej opartej na poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji. Podchodzę do każdego podopiecznego w sposób indywidualny. Koncentruję się na rozwijaniu mocnych stron dzieci, poszukuję ich ukrytego potencjału, bazuję na zainteresowaniach. Szczególną uwagę zwracam na budowanie pozytywnej samooceny, samodzielności i poczucia sprawczości dziecka.
Stale poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje, uczestnicząc regularnie w różnych szkoleniach, m.in.:
-
Terapia behawioralna: teoria i praktyka. 3-modułowy kurs bazowy – PLTB.
-
Szkolenie certyfikacyjne Skala Inteligencji Stanford Binet 5 – PTPiP.
-
Stosowana Analiza Zachowania sposobem na efektywną komunikację – szkolenie w ramach projektu “Pomagam – wiem jak!” Fundacji Scolar.
-
Diagnoza funckcjonalna dziecka z autyzmem: PEP-3-PL/VB-MAPP – Fundacja Pomoc Autyzm.
-
Trening Umiejętności społecznych – Fundacja Pomoc Autyzm.
-
AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna I stopień – Fundacja Pomoc Autyzm.
Agata Midak
Logopeda
Prowadzę zajęcia z zakresu diagnozy i terapii logopedycznej dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych.
W codziennych zadaniach wykorzystuję zdobyte umiejętności takie jak: dobra organizacja pracy własnej, punktualność, rzetelna diagnostyka oraz urozmaicone zajęcia.
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Naukę na studiach magisterskich kontynuowałam w tej samej uczelni na kierunku logopedia.
Jestem nauczycielem kontraktowym.
Doświadczenie zawodowe logopedy zdobywałam pracując w przedszkolach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz podczas odbytych staży, prowadząc m.in. logopedyczne badania przesiewowe, pełne diagnozy logopedyczne oraz terapię.
Nieustająco podnoszę kwalifikacje.
Ukończyłam:
– kursy:
- Teraputa K-Taping w logopedii.K-Taping Academy w Dortmundzie
- Terapeuta w zakresie posługiwania się znakami manualnymi i graficznymi Makaton
- Terapeuta terapii miofunkcjonalnej w logopedii
– szkolenia:
- Terapia logopedyczna online
- Elementy metody werbalno- tonalnej w logopedii
- Trening słuchowy Tomatisa jedną z metod wspomagających terapię logopedyczną
- Bilingwizm a rozwój językowy dziecka. Studium przypadku
- Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie,profilaktyce i terapii logopedycznej, w szczególności seplenienia mięzyzębowego
- AAC-alternatywne sposoby komunikacji
Mirosława Ignaczuk
Pomoc nauczyciela
O mnie:
Jestem Pomocą Nauczyciela, a prywatnie mamą czwórki dzieci- dwóch dorosłych córek i syna oraz córki w wieku szkolnym. Są moją dumą. W przeszłości ukończyłam kurs gastronomiczny, fryzjerski oraz pracowałam w przedszkolu. W przedszkolu terapeutycznym Laudame doszkalam się, by jak najlepiej opiekować się dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dzieci są wspaniałe, pomogły mi zrozumieć, że jest to praca której szukałam.
Kursy:
Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna
Beata Dobrydnio
Pomoc nauczyciela
Iwona Wejerowska
Pomoc nauczyciela
W przedszkolu Laudame jestem pomocą nauczyciela. Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci, które dają mi mnóstwo radości i satysfakcji, a także uczą mnie czegoś nowego każdego dnia. To właśnie dzięki nim zrozumiałam, że swoją przyszłość zawodową chciałabym związać z pracą z dziećmi. Ukończyłam kurs profesjonalnej pomocy domowej i opiekunki do dzieci a także trening umiejętności psychospołecznych.