Nasi specjaliści posiadają różnorodne kwalifikacje i długoletnie doświadczenie w pracy, zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi, ze szczególnym uwzględnieniem osób dotkniętych zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W skład naszego zespołu wchodzą wykwalifikowani psychologowie, logopedzi, neurologopedzi, pedagodzy specjalni, psychiatrzy oraz terapeuci. Swoje umiejętności i wiedzę zdobywaliśmy w różnych placówkach na terenie Warszawy i w całym kraju, co pozwala nam na holistyczne podejście do terapii i wsparcia naszych klientów. Cechujemy się indywidualnym podejściem do każdej osoby, co pozwala nam skutecznie dostosować strategie terapeutyczne do jej potrzeb. Dążymy do tego, aby nasze działania były skuteczne i pomocne dla naszych klientów, wspierając ich w osiąganiu ich celów rozwojowych i poprawie jakości życia.
Kadra
Dyrektor
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika, specjalizacja Pedagogika Pracy oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika, specjalność resocjalizacja. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno – biurowych, pełniła role min. koordynatora ds. zamówień. Poszukując ścieżki rozwoju, która pozwoliłaby na wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia, a jednocześnie stanowiła pole do rozwoju, podjęła decyzję o założeniu i prowadzeniu prywatnego żłobka. To zaowocowało podjęciem i ukończeniem studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie oświatą i organizacjami pozarządowymi. Chcąc jak najlepiej odpowiadać na zawodowe wyzwania bierze udział w licznych szkoleniach, ukończyła m.in. :
- Kurs kierowniczy BHP
- Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna, zorganizowane przez Fundacje Pomocy Autyzm
- Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej przeprowadzony przez Fundacje Anikar
- Innowacje pedagogiczne w praktyce przedszkolnej i szkolnej – Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Metody pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak pracować z dzieckiem z autyzmem”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Jak rozpoznać depresję u dzieci i młodzieży”
- Szkolenie kompetencji ogólnych pt. “Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole”
- Warsztaty “Wsparcie ucznia w kryzysie zdrowia psychicznego – obowiązki i działania Dyrektora jak przedstawiciela placówki”
- Warsztaty “Odpowiedzialność dyrektora placówki niepublicznej wobec zmieniających się przepisów prawno-finansowych i wyzwań związanych z bezpieczeństwem uczniów”
Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej.
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu. Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. W przedszkolu i poradni Laudame pełni funkcję dyrektora, zajmuje się terapią (indywidualną i grupową) psychologiczną i logopedyczną oraz terapią i diagnozą dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego (SI). Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).
Założyciel Laudame, Psycholog, Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Oligofrenopedagog
Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, studia podyplomowe – kwalifikacyjne z zakresu Przygotowania Pedaogicznego, Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna z elementami Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka , Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, Pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.
W Laudame oprócz zarządzania zajmuję się diagnozą i terapią psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną oraz diagnozą zaburzeń z zakresu ASD.
Specjalista Psychiatra, Specjalista Psychiatrii dzieci i młodzieży.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Posiada duże doświadczenie zawodowe w leczeniu pacjentów dorosłych, młodzieżowych i dziecięcych.
Ukończyła studia medyczne na Akademii Medycznej w Warszawie, a następnie studia podyplomowe w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. W 2016 roku obroniła pracę doktorską poświęconą problemom leczenia nastolatek z anoreksją.
Od 2003 do 2018 roku pracowała w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, kolejno w: Samodzielnej Pracowni Farmakoterapii, Oddziale Leczenia Zespołów Abstynencyjnych, a następnie jako adiunkt w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży.
Jest autorką publikacji i prac naukowych. Opracowuje i prowadzi wykłady dla lekarzy specjalizujących się w psychiatrii i psychologii klinicznej, szkolenia w zakresie psychiatrii dla lekarzy innych dziedzin, a także wykłady dla rodziców, nauczycieli, pedagogów z zakresu psychiatrii dziecięcej.
Udziela się także jako ekspert na forach poświęconych problematyce psychiatrycznej. Jest konsultantem w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornej. Współpracuje z Fundacją „Terapeuci dla Rodziny”.
Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia brała udział w opracowywaniu wytycznych do kompleksowego leczenia pacjentów chorujących na stwardnienie rozsiane i w programach dotyczących zdrowia psychicznego nastolatków.
Pracownik administracyjny
Absolwentka studiów pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika o specjalizacji terapia pedagogiczna z elementami integracji sensorycznej. Aktualnie uczęszcza na studia drugiego stopnia – Diagnoza i terapia pedagogiczna. Posiada doświadczenie jako pomoc nauczyciela w przedszkolu. Odbywała praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz w szkole integracyjnej.
W przedszkolu Laudame pełni funkcje pracownika administracyjnego.
Psycholog, Diagnosta
Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe – „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie . Ukończył również liczne kursy i szkolenia m.in.:
- szkolenie w zakresie psychodietetyki – psychologicznego podejścia do zaburzeń odżywiania;
- cykl warsztatów pt. „Terapia ekspresyjna w praktyce klinicznej” organizowanego przez Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Klinikę Psychiatrii II Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Sekcję Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Tworek „Amici di Tworki”;
- „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” oraz „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (VB-MAPP/PEP-R)” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm;
- „VB-MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii” w Fundacji Scolaris;
- „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej ze spektrum autyzmu” organizowane przez Centrum Szkoleniowe EduProf;
- „Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” organizowane przez dr n. med. Izabelę Chojnicką, Independent ADOS-2 Trainer;
- „Praktyk Metody Skakanka” organizowane przez Skakanka Sp. z o.o.;
- „Zachowania trudne u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) – metody pracy terapeutycznej” organizowane przez Psychologiczne Centrum Rozwoju.
- uzyskanie uprawnień diagnostycznych w zakresie „Diagnozowania dysleksji rozwojowej – baterie metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku od 7 do powyżej 16 lat” – organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych;
Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbył liczne praktyki, m. in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej Warszawa – Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną indywidualną oraz diagnozą zaburzeń z zakresu ADHD, ASD, czy specyficznych trudności w uczeniu się.
Psycholog
Absolwentka psychologii Uniwersytetu SWPS ze specjalnością psychologia kliniczna. Uczęszcza na studia podyplomowe na kierunku „Diagnoza psychologiczna” na Uniwersytecie SWPS oraz „Przygotowanie Pedagogiczne” w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.
Zainteresowania w zakresie neuropsychologii przyczyniły się do ukończenia szkolenia z zakresu wykonywania badania neuropsychologicznego – oceny procesów poznawczych i wykonawczych.
Odbyła staż w Klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej „PsychoMedic”, gdzie nabyła umiejętności przeprowadzenia interwencji werbalnych w terapii i poszerzyła swoją wiedzę w sferze terapii poznawczo-behawioralnej.
Podczas praktyk w przedszkolu terapeutycznym miała możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie stosowania różnych technik pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.
Wzbogaca swoje kompetencje w obszarze wspierania rozwoju dzieci ze spektrum autyzmu biorąc udział w szkoleniach i webinarach, m.in:
“Diagnoza autyzmu z wykorzystaniem narzędzi psychologicznych”
“Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci w spektrum autyzmu”
“Myślenie obrazami, czyli jak ułatwić dziecku z ASD rozumienie rzeczywistości”
“Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?”
W przedszkolu Laudame zajmuje się indywidualną terapią psychologiczną.
“Zachowania trudne – klasyfikacja i przyczyny”
“Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób z ASD”
Psycholog
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Czas studiów zaowocował wyłonieniem się konkretnego obszaru zainteresowań: psychologii dzieci i młodzieży. Odbyła praktyki w przedszkolu terapeutycznym, gdzie miała okazję zapoznać się z różnymi metodami pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.
Jest certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych i Trenerem Kontroli Złości. Posiada uprawnienia do diagnozowania Inteligencji i zdolności poznawczych Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5.
Zdobywa i pogłębia wiedzę na szkoleniach i webinarach, np. :
- Pierwsza diagnoza dziecka. Jak rozpoznać niepokojące sygnały w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Metody pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera
- Zabawy terapeutyczne w przedszkolu i szkole
- Terapia przez zabawę. Jak w zabawie wspierać emocje i samoocenę dziecka?
- Zachowania trudne w grupie. Przyczyny i zapobieganie
- Pozytywna dyscyplina w przedszkolu
- Wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne na zajęciach przedszkolnych
- Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków – ciekawe pomysły na ćwiczenia wspierające rozwój mowy
- Trudności w adaptacji w przedszkolu dzieci ze spektrum autyzmu i ADHD – sposoby, jak im zaradzić i ważne wskazówki.
- Wsparcie terapeutyczne w lękach, rutynach i autostymulacjach osób ze spektrum autyzmu.
Obecnie realizuje studia z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów, rozpoczęła też studia podyplomowe na kierunku Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania. We wszystko co robi stara się wnosić entuzjazm, ciepło, życzliwość i otwartość na drugiego człowieka.
W Laudame prowadzi terapią psychologiczną oraz Trening Umiejętności Społecznych.
Psycholog, Terapeuta Integracji
Sensorycznej – certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji
Sensorycznej nr 5657, trener treningu umiejętności społecznych 1 i 2 stopnia w tym trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Posiada uprawnienia do używania Komputerowego Asystenta Terapii Integracji Sensorycznej KATIS – diagnoza i programowanie terapii.
Ukończyła szkolenie terapii ręki w teorii integracji sensorycznej.
Posiada uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-
Binet5.
Doświadczenie zawodowe: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku.
Diagnoza i terapia dzieci oraz dorosłych osób w kryzysie zdrowotnym: choroby przewlekłe, zagrożenie życia, towarzyszenie chorym i ich rodzinom w ostatnich dniach życia.
Praca w Szkole Podstawowej: diagnoza i terapia psychologiczna dzieci i młodzieży, praca z dziećmi z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
Staż w Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów w ramach Programu Pomocy Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom, gdzie zajmowała się pracą z dorosłymi osobami autystycznymi, diagnozą, terapią zajęciową, pomocą w codziennym funkcjonowaniu.
Udział w licznych szkoleniach i kursach:
– Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka?
– Praktyczne zastosowanie elementów terapii integracja sensoryczna w pracy z dziećmi.
– Terapia ręki w integracji sensorycznej Z. Przyrowski. Udział w kongresach i konferencjach naukowych:
– XII Ogólnopolski kongres dla pedagogów i psychologów szkolnych.
– Największy kongres dla psychologów i psychoterapeutów dzieci i dorosłych.
– Konferencja naukowa: Pierwsze Ignatiańskie Warsztaty psychoonkologiczne. Trening Balintowski.
– Ogólnopolska konferencja integracji sensorycznej. Małe dziecko do 6 r. ż. Gabinecie terapeuty SI – interdyscyplinarne podejście do diagnozy i terapii.
W Laudme prowadzi zajęcia w ramach integracji sensorycznej oraz indywidualne terapie
psychologiczne.
Logopeda
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu CM w Bydgoszczy na kierunku audiofonologia. Ukończyła również studia magisterskie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
Systematycznie rozwija swoje zainteresowania zawodowe, uczestnicząc w różnorodnych kursach i szkoleniach. Ukończyła m.in.:
- AAC – komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Provider metody Neuroflow ATS® – „Diagnoza i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®”
- Terapia miofunkcjonalna w zaburzeniach układu orofacjalnego
- Rehabilitacja Głosu – terapia zaburzeń czynności głosotwórczych
- Kinesiotaping w logopedii
- Frenuloplastyka – opieka przed i po zabiegu
W pracy z dziećmi prowadzi terapię poprzez zabawę. Ważne jest dla niej podejście holistyczne i współpraca z innymi specjalistami.
W placówce Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną.
Logopeda, Neurologopeda, Pedagog specjalny, Terapeuta wczesnego wspomagania
Ukończyła 5- letnie studia na kierunku pedagogika specjalna ze specjalizacją logopeda za granicą z ramienia Uniwersytetu Warszawskiego, dalej podyplomowe studia z zakresu animacji i zabawy dla dzieci na Uniwersytecie w Poznaniu, a następnie podyplomowe studia w dziedzinie neurologopedii we Wrocławiu w WSKZ.
Odbyła liczne kursy m.in:
- „Zabawy wspierające rozwój emocjonalny dzieci”
- „Motoryka mała z elementami terapii ręki”
- „Zaburzenia napięcia mięśniowego”
- „Rozwój mowy poprzez zabawę”
- „Integracja Sensoryczna(SI) i koordynacja wzrokowo-ruchowa -zaburzenia, zabawy wspierające rozwój SI”
- „Wady wymowy u osób upośledzonych umysłowo”
- „Mowa osób z zaburzeniami psychicznymi”
- „Jąkanie u dzieci .Leczenie i terapia”
- „Wstęp do afazji. Opieka terapeutyczna”
- „Wielospecjalistyczna Terapia Dzieci z Rozszczepami”
- „Wybrane Metody pracy z dziećmi z wadami słuchu”
Posiada również uprawnienia diagnostyczne systemu SAT i możliwość posługiwania się Screeningowym Audiometrem Tonalnym z testami centralnymi.
Prowadzi terapię dzieci z wadami genetycznymi, z niepełnosprawnością intelektualną różnego stopnia, mózgowym porażeniem dziecięcym, ASD (spektrum autyzmu), opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią , afazją, dyzartrią. Zajmuje się również rozwijaniem kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz zaburzeniami fonacyjnymi i oddechowymi.
W placówce Laudame zajmuje się terapią neurologopedyczną/logopedyczną i diagnozą.
Logopeda, Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytetu
Warszawskiego. Podczas swojej praktyki zawodowej miała możliwość zdobywania
doświadczenia w rozwoju dziecka na każdym z jego wczesnych etapów. Aktualnie jest
wychowawcą w klasie pierwszej. Uczestniczyła w wielu kursach oraz szkoleniach, m.in.:
terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, PROFILOGO – profilaktyka
logopedyczna w wychowaniu przedszkolnym, wybrane metody terapii i wspomagania w
pedagogice specjalnej, małe dziecko w spektrum autyzmu – perspektywa logopedy,
psychologa i rodzica.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią wczesnego
wspomagania rozwoju.
Psycholog, Neuroterapeuta, Terapeuta SI, Terapeuta ręki, Terapeuta grupowy i wspomagający
Psycholog, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II w Lublinie. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego. Uzyskałam tytuł terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej w trakcie odbytych studiów podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach dokształcających, które pozwoliły na uzyskanie dodatkowych kwalifikacji, m. in. specjalizację z zakresu terapii biofeedback, masażu Shantala, terapii ręki, terapii metodą VB-MAPP, PECS oraz TUS.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi m. in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Zespołem Beckwitha-Wiedemanna, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, ADHD, ADD, FAS, itp. Pracowałam w roli wychowawcy grupy przedszkolnej w przedszkolu terapeutycznym oraz jako nauczyciel w żłobku i przedszkolu w placówce montessoriańskiej. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem diagnozy i/lub terapii psychologicznej, pedagogicznej, integracji sensorycznej oraz biofeedback. Oferuję konsultacje i szkolenia specjalistyczne.
W swojej pracy stawiam na otwartą, pełną zrozumienia relację z dzieckiem. Uczę jak nazywać doświadczane trudności i dostarczam sposobów na ich pokonywanie. Kładę duży nacisk na wzbudzanie motywacji wewnętrznej i potrzeby odnoszenia sukcesów w przezwyciężaniu własnych słabości. Wspieram dziecięcą samoocenę i przyjmuję rolę aktywnego towarzysza w podróży, w której dzieci stawiają czoła własnym lękom. Nawiązuję ścisłą współpracę z rodzicami i opiekunami, zapewniając wsparcie merytoryczne (wskazówki do pracy w domu, zalecenia do przedszkoli/szkół, jeżeli zgłoszą taką potrzebę) oraz terapeutyczne i emocjonalne.
W Laudame zajmuję się prowadzeniem diagnozy i/lub terapii psychologicznej, pedagogicznej, integracji sensorycznej.
Terapeuta pedagogiczny, Terapeuta SI
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna (specjalizacja w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, wychowania przedszkolnego oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem).
Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu: Seksuologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz Diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Uzyskała certyfikat ukończenia I i II stopnia SI dającego możliwość diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej wydanego przez PSTiS. Członek PSTiS.
Uzyskała tytuł Instruktora Rekreacji Ruchowej (specjalizacja Gimnastyka Korekcyjna) na Polskiej Akademii Kultury i Sportu.
Ukończyła również wiele szkoleń m.in.: Integracja Bilateralna program indywidualny, terapia poznawczo-behawioralna, terapia ręki, metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnością sprzężoną (ze spektrum autyzmu, komunikujące się metodami alternatywnymi, z niepełnosprawnością ruchową). Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi jako pedagog specjalny oraz terapeuta integracji sensorycznej i edukator seksualny.
W Centrum Laudame zajmuje się prowadzeniem terapii pedagogicznej oraz SI