Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Agnieszka Adamczuk
- Roksana Kosmala-Kwiatkowska
- Agnieszka Piróg-Balcerzak
- Adam Adamczuk
- Maria Ewa Majewska
- Monika Mazur
- Katarzyna Gabiga
- Klaudia Jaroszek
- Diana Prokurat-Juneja
- Dominika Szymańska
- Ewa Nowicka
- Oliwia Fil
- Maciej Sygutowski
Dyrektor, Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej. Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu. Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. W przedszkolu i poradni Laudame pełni funkcję dyrektora, zajmuje się terapią (indywidualną i grupową) psychologiczną i logopedyczną oraz terapią i diagnozą dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego (SI). Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).
Wicedyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego. Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie. Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.
Specjalista psychiatra, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Posiada duże doświadczenie zawodowe w leczeniu pacjentów dorosłych, młodzieżowych i dziecięcych.
Ukończyła studia medyczne na Akademii Medycznej w Warszawie, a następnie studia podyplomowe w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. W 2016 roku obroniła pracę doktorską poświęconą problemom leczenia nastolatek z anoreksją.
Od 2003 do 2018 roku pracowała w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, kolejno w: Samodzielnej Pracowni Farmakoterapii, Oddziale Leczenia Zespołów Abstynencyjnych, a następnie jako adiunkt w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży.
Jest autorką publikacji i prac naukowych. Opracowuje i prowadzi wykłady dla lekarzy specjalizujących się w psychiatrii i psychologii klinicznej, szkolenia w zakresie psychiatrii dziecięcej.
Udziela się także jako ekspert na forach poświęconych problematyce psychiatrycznej. Jest konsultantem w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornej. Współpracuje z Fundacją „Terapeuci dla Rodziny”.
Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia brała udział w opracowywaniu wytycznych do kompleksowego leczenia pacjentów chorujących na stwardnienie rozsiane i w programach dotyczących zdrowia psychicznego nastolatków.
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej. Absolwent Edukacji Przedszkolnej i Terapii Pedagogicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończył szkolenie w zakresie Terapii Integracji Sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Integracji Sensorycznej. Absolwent Szkoły Muzycznej (sekcja trąbki).
Posiada wieloletnie doświadczenie w indywidualnej oraz grupowej pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Odbył staże w przedszkolach integracyjnych, Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym.
W Laudame zajmuje się terapią indywidualną dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego SI oraz terapią pedagogiczną.
Prywatnie szczęśliwy tata 4-letniego Filipka, miłośnik gry na trąbce oraz klasycznych samochodów.
Logopeda, neurologopeda. Certyfikowany terapeuta K-Taping Academy. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną różnorakich wad wymowy, a także zaburzeń mowy spowodowanych uszkodzeniami bądź zaburzeniami OUN. Pracuje z pacjentami w każdym wieku – od noworodków aż do ludzi w wieku dorosłym i podeszłym, którzy z różnych przyczyn potrzebują pomocy logopedycznej. Pomaga i doradza w zakresie trudności logopedycznych związanych z dietą, wspomaga rozwój umiejętności związanych z gryzieniem i żuciem.
Pracowała jako logopeda na oddziale rehabilitacji neurologicznej (terapia afazji, dyzartrii oraz dysfagii) oraz na oddziale ZOL w jednym z ośrodków rehabilitacyjnych w Konstancinie-Jeziornie, obecnie współpracuje z prywatnym Centrum Rehabilitacji w Kierszku oraz Centrum Rehabilitacji Constance Care. Jak sama mówi- „Wierzę, że tylko bliski i pełen autentyczności kontakt terapeuty z dzieckiem oraz jego rodzicami pozwala budować dobrą jakość terapii”.
Odbyte szkolenia:
- Terapia Sensomotoryczna i Korekta Dysfunkcji Ustno-Twarzowych kurs I stopnia u dr Anny Regner.
- Prezentacja koncepcji Castillo Moralesa w teorii i praktyce.
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy.
- Kurs trenerski FAMILILAB ASSOCIATION (Certyfikat trenera FAMILYLAB) (Dusanka Kosanovic)
- SELF-REG w pracy z dziećmi dla psychologów i innych profesjonalistów (Natalia Fedan)
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – w tym żywienie przez zgłębnik i PEG.
- K-taping w logopedii.
- Kompleksowa diagnostyka i rehabilitacja dysfagii.
- Terapia porażenia nerwu twarzowego.
- Ukończyła Staże: Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka, Klinika Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Dziennej Rehabilitacji Pediatrycznej.
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz pedagogicznego kursu kwalifikacyjnego dla czynnych zawodowo nauczycieli.
Psycholog, mediator, pedagog, nauczyciel wspomagający, terapeuta, diagnosta. Jest certyfikowanym terapeutą Treningu Umiejętności Społecznych, bajkoterapeutą klinicznym oraz diagnostą w zakresie rysunku rodziny oraz Testu Drzewa Kocha, jako metody diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dziecka. Ukończyła kurs z zakresu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, prowadzony przez Centrum Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach.
Prowadziła mediacje rodzinne w Polskim Centrum Mediacyjnym. Zagadnienia z zakresu pomocy społecznej nie są jej obce, współpracowała m.in. ze Stowarzyszeniem na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „SPES” oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej. Doświadczenie pedagogiczne zdobywała w prywatnych przedszkolach, w tym integracyjnych, zajmując się zarówno terapią pedagogiczną, jak i wspomaganiem rozwoju dzieci.
Posiada szeroką wiedzę zdobytą na licznych kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych, w tym m.in. „Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem zespołu Aspargera”; „Rozwijanie Inteligencji Wielorakich w przedszkolu i w szkole”; „Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym”; „Terapia Pedagogiczna w przedszkolu i szkole”; Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole”, „Radzenie sobie z trudnym zachowaniem uczniów”; Arteterapia w pracy nauczyciela i pedagoga”; „Odkrywanie potencjału dziecka”; „Człowiek-Emocje, motywacja, osobowość”, „Jak prowadzić krótkie warsztaty dla rodziców”; ”Od kultury nauczania do kultury uczenia się”; „Edukacja wzbogacająca życie”; „Zbędna pomoc jest przeszkodą w rozwoju”; „Inspiruję do nauki i rozwoju”.
Ukończyła Szkołę dla Rodziców i Wychowawców „Wychowywać to kochać i wymagać”.
Od kilku lat prowadzi zajęcia z Inteligencji Emocjonalnej na poziomie 3-7 lat w prywatnej placówce edukacyjnej. Jest również nauczycielem grupy przedszkolnej. W Laudame prowadzi konsultacje oraz zajęcia TUS, a także terapię indywidualną.
Psycholog. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku psychologia w specjalności neuropsychologia kliniczna. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w ośrodkach terapii autyzmu oraz przedszkolach integracyjnych. Pracowała także na stanowisku nauczyciela świetlicy w szkole podstawowej oraz terapeuty autyzmu w terapeutycznym punkcie przedszkolnym. Odbyła staże m.in. na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Konstancin, w Klinice Psychiatrii, Stresu Bojowego i Psychotraumatologii CSK MON WIM oraz w Biurze Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej.
Ukończyła studia podyplomowe– „Przygotowanie pedagogiczne” na Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie. Obecnie poszerza swoją wiedzę na kierunku „Pedagogika korekcyjna”. Ukończyła również następujące szkolenia: „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się”, „Trening Umiejętności Społecznych (TUS)” oraz „Techniki terapii behawioralnej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę”.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią psychologiczno-pedagogiczną oraz terapią integracji sensorycznej, także w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju (WWR). Jest członkiem zespołu diagnozującego, uczestniczy w procesach diagnostycznych prowadzonych zgodnie z ICD-10.
Psycholog. Absolwentka Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologia Społeczna. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Swoje doświadczenie zdobywała odbywając liczne staże, m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, klinikach psychologiczno-psychiatrycznych i przedszkolach terapeutycznych. Praca z dziećmi jest jej pasją. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju warsztatach i szkoleniach. W przedszkolu Laudame pełni funkcję terapeuty grupowego oraz indywidualnego. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.
Pomoc nauczyciela/terapeuty.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w przedszkolu w Warszawie.
W Laudame pomaga terapeutom w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych.
Dominika jest osobą pozytywnie energiczną, otwartą na współpracę z rodzicami i terapeutami oraz doskonalenie swoich umiejętności i kompetencji.
Charakteryzuje ją ciepło, empatia oraz wyrozumiałość w stosunku do potrzeb dzieci.
Prywatnie – szczęśliwa mama.
Absolwentka historii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Doświadczenie administracyjne zdobyła pracując w kancelarii prawnej oraz w centrali firmy Kia Motors Polska.
Ukończyła kursy „Redagowanie pism urzędowych” oraz „Profesjonalna obsługa sekretariatu – kurs asystencko/sekretarski”
W przedszkolu Laudame pełni funkcje pracownika administracyjnego. Między innymi dba o prawidłowy obieg dokumentów, kontakt z rodzicami dzieci uczęszczających do placówki, organizację pracy placówki.
Psycholog, terapeuta indywidualny i grupowy.
Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na specjalności Psychologia Ogólna i psychodiagnostyka.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywał w ośrodku terapeutycznym w Warszawie prowadzącym Trening Umiejętności Społecznych oraz podczas stażu w Przedszkolu Terapeutycznym opierającym się na pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz trudnościami w różnych obszarach funkcjonowania.
Miłośnik kuchni japońskiej oraz muzyki rock’n’rollowej.