Oprócz nowoczesnego budynku, całego wyposażenia i specjalistycznego terapeutycznego sprzętu, LAUDAME to przede wszystkim ludzie, którzy chcą pomagać. Grono specjalistów znających się na swojej pracy i gotowych do szukania rozwiązań, jak i bieżącego udzielania pomocy.
- Dyrektor Laudame - Roksana Kosmala-Kwiatkowska
- Zastępca Dyrektora ds. Administracyjnych - Agata Redzik
- Zastępca Dyrektora ds. Pedagogicznych - Kamila Rudowska
- Oligofrenopedagog - Emilia Cierlińska
- Psycholog, neurologopeda- Ewa Pogonowska
- Psycholog - Mateusz Wawro
- Terapeuta Integracji Sensorycznej - Kamila Mazurek-Otto
- Neurologopeda - Paulina Rak
- Psycholog - Magdalena Zięba
- Psycholog - Maria Dobraczyńska
- Psycholog - Arkadiusz Dydziński
- Logopeda, neurologopeda - Maria Ewa Majewska
- Pscyholog, Terapeuta Integracji Sensorycznej - Ida Gembka
- Psycholog - Justyna Starak-Szaban
- Psycholog - Karolina Kubicka
- Psycholog - Karina Komasa
- Pomoc Nauczyciela - Edyta Górzyńska
- Pomoc Nauczyciela - Inga Dulęba
- Pomoc Nauczyciela - Agnieszka Wesołowska
Dyrektor, Psycholog – Neurokognitywista, Logopeda, Pedagog, Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, Oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii – neurokognitywistyki i logopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie i Psychologia Menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe – kwalifikacyjne: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogiki) oraz z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornie, Krajowym Towarzystwie Autyzmu WOTKTA w Warszawie, na Oddziale Psychiatryczno – Psychologicznym w Centrum Zdrowia w Piasecznie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznym ODIS, w fundacji SCOLAR w Warszawie.
Ukończyła liczne kursy doskonalące i szkolenia w dziedzinie autyzmu, mi.in. Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem, Terapia Ręki tj. wspomaganie pisania i umiejętności grafomotorycznych dziecka, Diagnoza Funkcjonalna Testem PEP-R, Terapia Neuropsychologiczna Pacjentów z Ogniskowymi Uszkodzeniami Mózgu, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Terapia Dziecka Autystycznego w Domu i Szkole, Niedostosowanie Społeczne – Diagnoza i Profilaktyka, TUS – Trening Umiejętności Społecznych, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP, Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart, Arteterapia – Terapia Sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, pierwszy stopień Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Specjalizuje się m.in. w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu, w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera (zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe w formie TUS). Posiada również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola. Współpracuje z licznymi placówkami medycznymi i edukacyjnymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, w szczególności z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju. Prowadzi również badania z zakresu medycyny pracy i psychologii transportu. Stale czynnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach pogłębiając swoją wiedzę.
Autorka książek „Trening intelektu dla dzieci” oraz „Superpamięć dla dzieci”.
. Pedagog, nauczyciel mianowany, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka pedagogiki o specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej. Posiada Certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej Polskego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zdobyła je pracując jako nauczyciel w szkole i terapeuta w gabinetach terapeutycznych. Ukończyła liczne kursy i szkolenia min: Jak oceniać, aby dobrze uczyć – ocenianie kształtujące, Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania, Jak wspierać rozwój dzieci 6 – letnich w szkole, Specjalne metody na specjalne porzeby, Wieloaspektowa diagnoza ucznia, ADHD. Jak sobie z nim radzić, Mutyzm wybiórczy, Aktywność dziecka jako podstawa rozwoju, Warsztaty plastyczne- Cztery pory roku, Wprowadzenie do programowania dla najmłodszych z wykorzystaniem gier planszowych, klocków Scottie Go i aplikacji, Cyfrowy piórnik nauczyciela, Ochrona danych osobowych w praktyce szkolnej, Kurs dla opiekunów i kierowników wycieczek szkolnych, Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym,Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej, SMYKO-
Oligofrenopedagog. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej – kierunek – oligofrenopedagogika (swoją pracę dyplomową poświęciła problematyce autyzmu w kinematografii polskiej i światowej). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Fundacji Synapsis (terapia indywidualna i grupowa dzieci i młodzieży z autyzmem, diagnoza autyzmu, terapia zespołu Aspergera) oraz w Stowarzyszeniu Terapeutów w Warszawie (praca z dorosłymi osobami z autyzmem o różnym poziomie funkcjonowania). Posiada również doświadczenie wyniesione z pracy w szkole specjalnej (w klasie dzieci autystycznych) zarówno w Polsce jak i za granicą (Wielka Brytania), w poradni psychologiczno – pedagogicznej w Legionowie, w ośrodku diagnoz i szkoleń psychologicznych ODIS. Prowadziła liczne szkolenia z dziedziny autyzmu zarówno z rodzicami, terapeutami, nauczycielami i studentami. Brała udział w różnego rodzaju projektach i szkoleniach (m.in. w Delfinarium w Kozaczej Buchcie na Krymie, szkolenia: „Jak napisać program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?”, „Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart”, „Podstawowe zagadnienia z zakresu technik pracy z dziećmi z zburzeniami rozwoju” organizowane przez Ośrodek Szkolenia SCOLARIS w Warszawie). Pracowała metodami behawioralnymi, Metodą Opcji, Metodą Dobrego Startu, Metodą Czytania Globalnego Domana. Jak sama mówi, autyzm to dla niej coś więcej, aniżeli tylko zainteresowanie, – autyzm to jej pasja! Prywatnie, starsza siostra nastolatka z autyzmem. W placówce Laudame zajmuje się prowadzeniem szkoleń, terapią dzieci i młodzieży, prowadzi też grupę wsparcia dla rodziców.
Psycholog, Neurologopeda, Doradca Zawodowy. Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, logopedii na UKSW w Warszawie, Stosowanej Analizy Zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania na Uniwersytecie SWPS, doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kurs kierownika wycieczek i innych form turystyki kwalifikowanej, kurs pomocy socjoterapeutycznej, szkolenie VB-MAPP – ocenia umiejętności i planowanie terapii, Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart, Podstawowe zagadnienia z zakresu technik pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?, szkolenie PECS, Metoda Krakowska. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w przedszkolach terapeutycznych i integracyjnych w Warszawie, w szpitalu MSWiA w Otwocku, na turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci z autyzmem i ZA. Była organizatorem i kierownikiem kolonii letnich i zimowych. W placówce LAUDAME zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz psychologiczną.
Psycholog. Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe – „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie . Ukończył również liczne kursy i szkolenia m.in.: szkolenie w zakresie psychodietetyki – psychologicznego podejścia do zaburzeń odżywiania oraz cykl warsztatów pt. „Terapia ekspresyjna w praktyce klinicznej” organizowanego przez Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Klinikę Psychiatrii II Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Instytut Edukacji Artystycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Sekcję Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Tworek „Amici di Tworki”, „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” oraz „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (VB-MAPP/PEP-R)” organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm, „VB-MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii” w Fundacji Scolaris. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Odbył liczne praktyki, m. in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej Warszawa – Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną indywidualną i grupową.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Pedagog Specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju/Wczesnej Interwencji dziecka oraz dziecka o zaburzonym rozwoju. Posiada kwalifikacje do kompleksowego wspomagania rozwoju małego dziecka w wieku 0-7 lat zagrożonego niepełnosprawnością oraz przygotowanie pedagogiczne do pracy w placówkach edukacyjnych realizujących wczesne wspomaganie rozwoju. Ukończyła I stopień VIT (Wideotrening Komunikacji) oraz I stopień elementów metody werbo – tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii z Zagórzu, Ośrodku Wsparcia Dziecka i Rodziny, przedszkolu. Ukończyła twórcze warsztaty plastyczne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, Szkolenie dla Ekspertów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Kreatywności „Destination Imagination” oraz szkolenie z elementów muzykoterapii w Cognitus Centrum Szkoleń. Brała udział w Konferencji Naukowo – Szkoleniowej Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej SI. W przedszkolu i poradni Laudame zajmuje się terapią indywidualną dzieci z problemami przetwarzania sensorycznego SI oraz indywidualną terapia pedagogiczną z zakresu terapii ręki.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu. Doświadczenie zdobywała m.in na stanowisku pomocy nauczyciela w tejże placówce. Brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill, grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach. Aktualnie studentka studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Kilka lat śpiewała w chórze akademickim, od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych. Doskonali głos, uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej. Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi.
W Laudame zajmuje się indywidualną terapią logopedyczną oraz terapią ręki.

Absolwentka Psychologii o specjalności Psychologia Zdrowia i Psychoterapia w WSFiZ, ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS o specjalności Psychologia Transportu oraz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, oraz podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie przygotowania pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Ukończyła szkolenie I stopnia terapeuty Integracji Sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w poradniach m.in. Psychologiczno-Pedagogicznej Poradni nr 13 w Warszawie, w Vitautia w Wołominie, w Ośrodku Diagnoz i Szkoleń Psychologicznych ODIS w Warszawie, przedszkolach dla dzieci z autyzmem, w Instytucie Transportu Samochodowego w Warszawie.
Certyfikowany Terapeuta Ręki I i II stopnia, terapii stopy, Certyfikowany terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych, Trener postaw emocjonalnych dzieci i młodzieży. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Certyfikowany Trener Kompetencji Kluczowych – posiada kwalifikacje w zakresie kompleksowego wspomagania pracy szkoły/placówki w obszarze kształtowania kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji, posiada uprawnienia do diagnozy placówki edukacyjnej.
Specjalizuje się w diagnozie i terapii ze spektrum autyzmu w tym zwłaszcza w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera. Prowadzi również terapię dzieci z zespołem Downa. Pracuje z małymi dziećmi jak i z młodzieżą i ich rodzicami. Posiada również kwalifikacje do badań z zakresu medycyny pracy i Psychologii Transportu (ewidencja uprawnionych psychologów prowadzona przez Marszałka Województwa Mazowieckiego- uprawnienia Nr SZ-Z-I.EP.184/13) . Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach.
Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in. „ Myers Briggs Type Indicator”-różnice osobowościowe w wychowaniu zindywidualizowanym, Diagnoza i Terapia Ręki- Kurs I i II stopnia, TUS-trening umiejętności społecznych, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka – Diagnoza i Terapia, Poradnictwo psychologiczne, Zaburzenia neurorozwojowe (ADHD, Autyzm, Zespół Aspergera) – teoria i praktyka, Zabawy rozwijające zmysły malucha, czyli wspieranie integracji sensorycznej w żłobku i klubie dziecięcym, Czytanie Metodą Sylabową, Praca z dzieckiem z ryzykiem dysleksji, Metoda projektu, Neurodydaktyka – nauczanie przyjazne mózgowi, Zmysłoplastyka, Scenariusze imprez okolicznościowych – warsztat praktyczny, Matematyka jest wszędzie – zabawy matematyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Animator Zabaw, Kuferek małego artysty, Bajkoterapia w pracy z dzieckiem, Symptomy zaburzeń rozwojowych dziecka, Logorytmika dla smyka.
Ukończyła specjalistyczne szkolenie Akademię Dobrego Kierownika w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (Rola instytucji Żłobka w życiu rodziny, dziecka i pracowników, Rozwój psychoseksualny dziecka, Więź i separacja, adaptacja dziecka w placówce, zwiększenie umiejętności komunikacyjnych, Radzenie sobie z emocjami i zachowaniem agresywnym. Znaczenie granic, współpraca z dzieckiem, motywowanie go do działania. Nagradzanie i uczenie ponoszenia konsekwencji za postępowanie. Zwiększenie wiedzy o czynnikach ryzyka krzywdzenia dziecka i zakresu interwencji będącej w kompetencjach kierownika, Budowanie relacji oraz współpracy z pracownikami i rodzicami).
Przez kilka lat w ramach wolontariatu opiekowała się dziećmi autystycznymi.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach.
Wiceprezes w spółce Ars Educandi-Sztuka Wychowania sp. z o.o.
Współzałożycielka i współwłaścicielka dwóch warszawskich żłobków, którymi kieruje.
Członek I Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Publicznych i Niepublicznych Żłobków i Klubów Dziecięcych.
W Laudame zajmuje się diagnozą, terapią indywidualną oraz grupową, jak również prowadzi TUS dla młodzieży.
Prywatnie mama Hani.
Psycholog, Animator, Psychoterapeuta. Ukończyła studia z psychologii w języku angielskim na Uniwersytecie SWPS oraz animację społeczno-kulturową na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie jest w trakcie szkolenia w zakresie analitycznej psychoterapii grupowej indywidualnej w Instytucie Analizy Grupowej ,,Rasztów”. Jest też członkiem Instytutu Analizy Grupowej Rasztów. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach dziennych psychiatrycznych (Szpital Wolski) jak również na Oddziałach Rehabilitacyjnych (Oddział Rehabilitacji Psychosomatycznej, Oddział Wczesnej Rehabilitacji, Ośrodek Tabita Grupa Luxmed). Prowadzi terapią indywidualną jak również grupową zaburzeń osobowości, zaburzeń lękowych, depresyjnych, adaptacyjnych, schorzeń psychosomatycznych u osób dorosłych oraz młodzieży. Konsultuje pacjentów w języku polskim i angielskim. Swoją pracę prowadzi pod regularną superwizją.
Psycholog, Terapeuta grupowy TUS. Absolwent psychologii klinicznej w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie przygotowanie pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Dodatkowo odbył następujące kursy i szkolenia: „Trening Umiejętności Społecznych TUS – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” w Fundacji POMOC AUTYZM oraz „Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart”, „Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?” oraz „Podstawowe zagadnienia z zakresu technik pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju” w ośrodku SCOLARIS. Brał także udział w konferencji „Współczesna praktyka diagnostyczna – osiągnięcia i wyzwania” organizowanej przez Uniwersytet SWPS. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. W LAUDAME zajmuje się diagnozą psychologiczną, indywidualną terapią psychologiczno – pedagogiczną oraz grupową TUS.
Logopeda, neurologopeda. Certyfikowany terapeuta K-Taping Academy. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną różnorakich wad wymowy, a także zaburzeń mowy spowodowanych uszkodzeniami bądź zaburzeniami OUN. Pracuje z pacjentami w każdym wieku – od noworodków aż do ludzi w wieku dorosłym i podeszłym, którzy z różnych przyczyn potrzebują pomocy logopedycznej. Pomaga i doradza w zakresie trudności logopedycznych związanych z dietą, wspomaga rozwój umiejętności związanych z gryzieniem i żuciem.
Pracowała jako logopeda na oddziale rehabilitacji neurologicznej (terapia afazji, dyzartrii oraz dysfagii) oraz na oddziale ZOL w jednym z ośrodków rehabilitacyjnych w Konstancinie-Jeziornie, obecnie współpracuje z prywatnym Centrum Rehabilitacji w Kierszku oraz Centrum Rehabilitacji Constance Care. Jak sama mówi- „Wierzę, że tylko bliski i pełen autentyczności kontakt terapeuty z dzieckiem oraz jego rodzicami pozwala budować dobrą jakość terapii”.
Odbyte szkolenia:
- Terapia Sensomotoryczna i Korekta Dysfunkcji Ustno-Twarzowych kurs I stopnia u dr Anny Regner.
- Prezentacja koncepcji Castillo Moralesa w teorii i praktyce.
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy.
- Kurs trenerski FAMILILAB ASSOCIATION (Certyfikat trenera FAMILYLAB) (Dusanka Kosanovic)
- SELF-REG w pracy z dziećmi dla psychologów i innych profesjonalistów (Natalia Fedan)
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – w tym żywienie przez zgłębnik i PEG.
- K-taping w logopedii.
- Kompleksowa diagnostyka i rehabilitacja dysfagii.
- Terapia porażenia nerwu twarzowego.
- Ukończyła Staże: Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka, Klinika Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Dziennej Rehabilitacji Pediatrycznej.
Psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta SI. Ukończyła studia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II z tytułem magistra psychologii oraz studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego, a obecnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Integracji Sensorycznej. Prowadzi zajęcia psychologiczne, pedagogiczne, rozwojowe, diagnozowanie metodą VB-MAPP, trening metodą PECS, TUS oraz terapie grupowe dla dzieci w wieku 2,5 do 6 lat. Pracuje również z młodzieżą organizując im zajęcia integracyjne, psychoedukacyjne. Prowadzi zajęcia językowe, artystyczne z rysowania, malowania i prac ręcznych a dla młodzieży również z gry aktorskiej. Ukończyła kurs pierwszej pomocy.
Psycholog, Diagnosta Ukończyła Studium Socjologiczno – Psychologiczne oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS z tytułem mgr. Psychologii. Otrzymała dyplom z Diagnozy Psychologicznej w Praktyce Klinicznej potwierdzony również zaświadczeniem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Odbyła staż w Instytucie Psychiatrii i Neurologii.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi w przedszkolach w Warszawie jako psycholog z przygotowaniem pedagogicznym oraz pełniąc funkcję nauczyciela wspomagającego. Odbyła szkolenie z Psychoonkologii dla personelu medycznego zorganizowane przez Instytut Matki i Dziecka w Warszawie. Pracowała również z dziećmi z zaburzeniami psychicznymi w ich domach. Jako terapeuta stosowała metody niedyrektywne m. in. Terapię skoncentrowaną na dziecku. Jest w trakcie kursu, by osiągnąć trenera I stopnia Sensoplastyki. Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu zaburzeń rozwoju dzieci i metod pracy z nimi oraz najnowszych narzędzi do ich diagnozy.
Terapeuta grupowy/wychowawca grupy przedszkolnej
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze ścieżką specjalizacyjną: Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci, Stowarzyszeniu Opta, Centrum Terapii Mutyzmu, Lęku i Nieśmiałości, Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w przedszkolach pracując na stanowisku psychologa.
Psycholog. Absolwentka psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe ,,Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka od 0 do 6 r.ż.’’ na SWPS oraz studia podyplomowe ,,Przygotowanie pedagogiczne’’ w Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi. Ukończyła również liczne szkolenia i kursy m.in: Poradnictwo psychologiczne, Terapia ręki – wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych, Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spectrum autyzmu, Pierwsza pomoc psychologiczna, Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym – narzędzia VB -MAPP / PEP.
W Laudame zajmuje się terapią psychologiczną grupową i indywidualną.
Pomoc nauczyciela/terapeuty. Ukończyła kurs pomocy nauczyciela oraz szkolenie: „Dziecko z autyzmem w przedszkolu – charakterystyka podstawowych zagadnień”. Przez 13 lat pracowała w BGK jako zastępca skarbnika i kasjer, w Ministerstwie Finansów, Urzędzie Skarbowym oraz PKO PB w Warszawie.
Po przygodzie z bankowością postanowiła ukończyć kurs asystenta nauczyciela, przez 2 lata pracowała jako cień dzieci z autyzmem w placówce terapeutycznej. W styczniu 2017 r. dołączyła do zespołu Laudame. Od tej pory pomaga terapeutom w realizacji zadań opiekuńczo – wychowawczych i dydaktycznych. Swoje zadania w przedszkolu wykonuje we współpracy z terapeutami i nauczycielami. Posiada umiejętności komunikacji interpersonalnej, a także właściwej opieki nad dziećmi w różnych sytuacjach, np. higienicznych czy edukacyjnych.
Pomoc nauczyciela. Z wykształcenia Terapeuta zajęciowy. Swoją praktykę zdobywała w Warszawie w warsztatach Terapii zajęciowej w Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji dzieci i młodzieży, w Domach Pomocy Społecznej oraz w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla dzieci niesłyszących i słabosłyszących w Otwocku.
Posiada doświadczenie w opiece nad dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dorosłymi. W przedszkolu Laudame pomaga terapeutom i dzieciom w codziennych zadaniach. Prywatnie szczęśliwa mama trójki dzieci.
Pomoc nauczyciela/terapeuty. Ma dwie pasje- przyrodę i dzieci. Z wykształcenia ogrodnik. Pracowała jako opiekunka dzieci i dorosłych.
Ukończyła kurs „Terapia behawioralna Dzieci z Autyzmem” i szkolenie: „Dziecko z autyzmem w przedszkolu – charakterystyka podstawowych zagadnień”. Posiada doświadczenie w opiece nad dziećmi z Zespołem Aspergera.
W przedszkolu LAUDAME pomaga terapeutom i dzieciom w codziennych zadaniach.
Prywatnie mama dwóch synów 12-letniego Maćka i 7-letniego Mikołaja.